Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af rhino (DK)
ja jeg kender godt til B&Os løsninger med IR-øjet til boksen.... men så skal man stadig i rimelig grad indrette med et møbel i nærhedet af skærmen så boksen kan gemmes væk.... samtidig vil de ha så lidt strøm forbrug som muligt og så skal der igen endnu en boks til at stå standby... og samtidig når man udvikler nye formater så gør det så det er mere fremtids sikkert end bare de 5 år som det sandsynligt blir med de nuværende MPEG4 tunere.... hvis man på forhånd tænkte lidt fremad så der er plads på båndet til masser af HD kanaler og 3D programmer....

lige præcis der kan jeg ikke se problemet så vi andre evt. kan slippe for bokse og sådan.... men ellers er jeg super glad for at B&O er som de er så man har muligheden for at styre boksen igennem tvet.... TAK B&O
Af maavenz
Besynderligt at man kun kan købe skærme som er belemret med, på kort sigt, ubrugelige tunere!! Er der nogen her som ved om 2010 modellerne fra de forskellige producenter, har de rigtige DVB-T2 tunere?

Maavens
Af AlfaRomeo
Jeg fandt en nyhed på recordere om at halvdelen af LG nye modeller i england kommer med dvb-t2 tunere indbygget! Det er sikkert de lidt dyrere modeller. Eftersom de er ved at indføre standarden i england og sverige med, efter hvad jeg har læst, kunne man så ikke bare købe sin skærm på den anden side af sundet og ha' en fremtidssikret version?