Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej allesammen,

PlayTV har nogle år på bagen, men har fået nogle firmwareopdateringer der skulle gøre den mere brugbar i DK, så vidt jeg har læst mig frem til.

Mit spørgsmål lyder:
Jeg er i øjeblikket tilkoblet fællesantenne med DVB-C modtagelse, PlayTV tuneren er DVB-T - så min umiddelbare reaktion er at det vil være at smide en klods i et rundt hul.
Er der nogen sandsynlighed for at PlayTV er brugbart med mit nuværende tv-signal - og i Danmark generelt?

Erfaringer modtages ligeledes :-)
Hey

Mig og Konen bruger den ret meget. Men DR HD er den ikke så glad for :(( Billedet hopper, og er ikke værd at kikke på,,,
Men ellers er det super fedt!
Hvis du har en PSP, så kan du fx. se live-Tv i S-toget :p eller det som du har optaget tidlligere, uden det koster dig en krone! (andet end din internet forbindelse der hjemme)
Af Tha_replicant
Hej med jer.

Nu er denne tråd godt nok gammel, men fandt den via google, da jeg søgte lidt info på Sony PlayTV.

Jeg overvejer at anskaffe mig en PS3, og måske også en Sony PlayTV boks, MEN hvordan virker den, og vil det fungere ordentligt med mit kabelTV fra Yousee?

Mvh,

Tha_replicant
Cutter skrev:Hey

Mig og Konen bruger den ret meget. Men DR HD er den ikke så glad for :(( Billedet hopper, og er ikke værd at kikke på,,,
Men ellers er det super fedt!
Hvis du har en PSP, så kan du fx. se live-Tv i S-toget :p eller det som du har optaget tidlligere, uden det koster dig en krone! (andet end din internet forbindelse der hjemme)
En lille update :o

PlayTv virker nu også sammen med DR HD og 3+ HD (B Det køre bare,,, og har gjort det i et godt stykke tid nu!! (kan godt være andre også har fundet ud af det)

Her hjemme køre vi med kabel-tv, som hvores antenneforening får fra ComX, som så får det fra Viasat,,,osv.
Cutter skrev: En lille update :o

PlayTv virker nu også sammen med DR HD og 3+ HD (B Det køre bare,,, og har gjort det i et godt stykke tid nu!! (kan godt være andre også har fundet ud af det)

Her hjemme køre vi med kabel-tv, som hvores antenneforening får fra ComX, som så får det fra Viasat,,,osv.
DVB-C eller DVB-T ?
Af dimzen
Thor-thor skrev:Playtv er kun til DVB-T...
Øv, mente også den kun var det, men fik lige håbet op, da jeg så Cutter skrev "kabel-tv" :)
Af Cutter
Nogen steder sendes kabel-tv som dvb-t.
Af dimzen
Cutter skrev:Nogen steder sendes kabel-tv som dvb-t.
Yeps, men DVB-C er normalt til KabelTV, så som sagt var mit håb liiiiige oppe :((
Af Cutter
Ja det er surt :(