Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hani
Jeg har lige købt en reciver fra Canal Digital og har i forvejen en fra Viasat, efter hvad jeg kan se, så jeg to kabler ind fra parabolskærmen, hvor det ene går ind i reciveren fra Viasat og det andet går ind i videoen, videoen skal bare droppes, jeg har også en dvd afspiller, men hvordan får jeg forbundet det hele, så det virker optimalt ?? Jeg håber i kan finde hoved og hale i mit spørgsmål.
Af BrianH
hani skrev:Jeg har lige købt en reciver fra Canal Digital og har i forvejen en fra Viasat, efter hvad jeg kan se, så jeg to kabler ind fra parabolskærmen, hvor det ene går ind i reciveren fra Viasat og det andet går ind i videoen, videoen skal bare droppes, jeg har også en dvd afspiller, men hvordan får jeg forbundet det hele, så det virker optimalt ?? Jeg håber i kan finde hoved og hale i mit spørgsmål.

Nej... Ud fra det du skriver, forstår jeg ikke uden at gætte, hvad det er du vil med dine 2 receivere.
Af hani
Jeg skal have mine recivere og min dvd sat til mit tv.