Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har for nylig anskaffet et Samsung LED (55UE7070) samt tilhørende CA-modul købt hos El-giganten (Strong VIACCESS Dual Cam). Jeg har YouSee kabel TV og har behov for CA-modulet for at se HD-pakken (som jeg tidligere så via min YouSee hardisk-box).

Mit CA-modul virkede fint en uges tid og nu er den gal. Kortet / CA modulet vil ikke afkode de kodede HD kanalerne. Ved at slukke og tænde TV gentagne gange kan det bringes til at virke - men det blir sværere og sværere.

Har en eller anden hjælp til en frustreret Samsung ejer? :(
Don Diego skrev:Jeg har for nylig anskaffet et Samsung LED (55UE7070) samt tilhørende CA-modul købt hos El-giganten (Strong VIACCESS Dual Cam). Jeg har YouSee kabel TV og har behov for CA-modulet for at se HD-pakken (som jeg tidligere så via min YouSee hardisk-box).

Mit CA-modul virkede fint en uges tid og nu er den gal. Kortet / CA modulet vil ikke afkode de kodede HD kanalerne. Ved at slukke og tænde TV gentagne gange kan det bringes til at virke - men det blir sværere og sværere.

Har en eller anden hjælp til en frustreret Samsung ejer? :(
Jeg har samme problem som dig, dog er mit tv er et Samsung PS50850. Men jeg har en formodning om, at problemet er CA-modulet, så jeg har lige fået byttet mit til et nyt. Desværre får jeg først tid i weekenden, til at indsætte det nye CA-modul. Men jeg vender tilbage, når jeg har afprøvet det.
Brugeravatar
Af Don Diego
Spændende. Det glæder jeg mig til at høre. Hvilket nyt CA modul har du købt?