Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af gleit
Er der nogen der kan svarer mig på hvorfor jeg ikke kan finde dr HD kanalen på mit g10E. kan finde alle de andre kanaler...jeg har stofa kabel og bor i Århus...tak
Af ckn
Har din antenneforening valgt at tage DR HD med? Jeg bor i Sønderborg og har også stofa... Her er DR HD ikke med i nogen af grundpakkerne, så jeg er tvinget til at tilkøbe den via en digitalpakke, hvis jeg vil have den... -og det et 69-79 kr ekstra pr måned... SYGT! !:(
Af Ney
Jeg er på Århus antenneforening (stofa) og mit Panasonic V10 har fint fundet DR-HD (har den store pakke).
Husk at Århusantenneforening har frigivet alle kanalerne i den lille og store pakke digitalt, så hvis din G10 står til at modtage analogt vil du ikke kunne finde Dr HD. Jeg vil anbefale at resætte skærmen, vælge finland som land og dansk som sprog og så lave en ny fuld søgning.

til ckn: Så må du jo tage kontakt til din antenneforening, evt. tage til generalforsamling og få gjort noget ved det, er jo dem der bestemmer kanaludvalget og ikke stofa.
Af gleit
tak for råd...men hvordan resætter man skærm og vælger Finland som land??
Af AD
Menu/indstillinger/system/fabriksindstilling sådan ca har ikke lige manual eller tv her.
Men det burde da ikke være nødvendigt, det virker da fint med danmark som land?