Log ind med sociale netværk
30. jul 2009, 12:40
Super 
Det store problem er at jeg bor i en lille lorteby og der er derfor et stykke vej til sonycenter
.. så hvis jeg bestiller programkort kan jeg så få det med samme eller skal de først til at sende papirene ind til yousee hvorefter de sender kortet til min adresse. Eller hvordan og hvorledes?.. Orker nemlig ikke køre 2 gange :P

Det store problem er at jeg bor i en lille lorteby og der er derfor et stykke vej til sonycenter

30. jul 2009, 17:48
Fino fino 
Det vil sige de klare det hele så skal jeg bare aflevere lidt penge for CA-modulet og de 199 kr pr. halve år
og så kan jeg modtage mine analoge signale digitalt
..
og yderlige betale for diverse pakker yousee tilbyder hvis det lyster

Det vil sige de klare det hele så skal jeg bare aflevere lidt penge for CA-modulet og de 199 kr pr. halve år

og yderlige betale for diverse pakker yousee tilbyder hvis det lyster

3. aug 2009, 15:32
Undskyld jeg lige forstyrre jeres tråd. Men jeg har lige et spørgsmål til mit 40W4500 og CA modul.
Mit CA modul kommer tit med "blå skærm" og teksten "Don't display this messages any more" og så forsvinder den igen, efter et ½ sek. Det er på de kanaler jeg har med i min fuld pakke, blå skærm kommer op et ½ sek.
CA modul er købt i El Giganten, og de fik TV og Udbyder af vide.
Hvad kan fejlen være ?
Mit CA modul kommer tit med "blå skærm" og teksten "Don't display this messages any more" og så forsvinder den igen, efter et ½ sek. Det er på de kanaler jeg har med i min fuld pakke, blå skærm kommer op et ½ sek.
CA modul er købt i El Giganten, og de fik TV og Udbyder af vide.
Hvad kan fejlen være ?
Log ind med sociale netværk