Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ifølge Samsung DK har T240HD "kun" DVB-T / MPEG2. :)

Ikke desto mindre sælger Computer City en T240HDTV hvori de angiver følgende
Indbygget Digital tuner(DVB-T/C - MPEG4)
Har computercity fået fat i en ny opdateret model, som Samsung DK ikke kender til ? eller snyder ComputerCity med specifikationerne ? :o

Hvordan kan man teste for om der er DVB-C / MPEG4 i TV'et når man ikke kan modtage nogle af disse signaler på ens antenne signal ? O-O

Ved kanalsøgning, skal man vælge imellem Kabel/Luft (kan det tolkes som DVB-C / DVB-T ? O-O

Mvh.
Af bla blasen
Har haft skrevet til Samsung Nordic
Svar fra Samsung Nordic:
Pga massive henvendelser angående dette har vi sat en mindre
undersøgelse igang og vi vil vende tilbage så snart vi har et svar.
Af Grabeno
Jeg ser MEGET frem til svaret fra Samsung...!

Kunne virkelig godt tænke mig sådan en mpeg4 monitor - men det kan ikke være rigtigt at den skal være 1000,- dyrere end mpeg2-versionen!? Var i Århus-butikken i dag, og både hylde-teksten og ekspedienten holdt fast i, at det var en ny udgave og specs. var rigtige....
Af Blackbrizz
de snyder ikke den "gamle" t240hd er udgået og der er kommet en ny t240hd med mpeg4 som vi vil gå over til i 2012
Af Illgor
Dem som er lavet i 2009 skulle ifølge samsung være med mpeg4 tuner ;)
Det er i hvert fald den oplysning jeg har fået...
Af Blackbrizz
har du et link til den nye så?
Af Blackbrizz
den jeg linker til er med mpeg 4 har snakket med samsung idag og de sagde til mig den er med mpeg4
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
... men ikke DVB-C?
Af Blackbrizz
jo
men skal nok lige sige at proshop siger at det ikke er den nye men samsung siger at det er den nye
EDIT: samsung har oplyst forkert til mig.... det er ikke den model :S