20. mar 2008, 18:52
Jeg ser i øjeblikket på at købe en fladskærm på ca. 40". uhhh det er svært nok at vælge om det skal være full HD 1080p, om det skal være LCD eller Plasma osv.
Men hvad med DVB ??
Jeg har læst her på flatpanels, hvad det betyder, men mangler svar på et væsentligt spørgsmål.
Når jeg ser på fladskærmene, har langt de fleste i den prisklasse jeg ser på 10K-13K alle DVB-T.
Jeg har kabel-TV og har tænkt mig at bestille digitalt kabel TV.
- Kan man brugte DVB-T til digital kabel-TV?
- Har man samme muligheder for leje af film mm. via you see, hvis man har DVB-C vs. you see digital boks?
- Kan det anbefales, at man køber et TV med DVB-T, og sætter en you see digitalboks til?
Er forskellen på DVB formaterne kun stikket? eller er der andet.
Hvad er bedst mht. DVB-C,T osv. hvis jeg skal købe en fladskærm og tilslutter digitalt kabel-tv. og hvad har det af betyding, hvis jeg om 5 år flytter i eget hus, og skifter til satelit?
Men hvad med DVB ??
Jeg har læst her på flatpanels, hvad det betyder, men mangler svar på et væsentligt spørgsmål.
Når jeg ser på fladskærmene, har langt de fleste i den prisklasse jeg ser på 10K-13K alle DVB-T.
Jeg har kabel-TV og har tænkt mig at bestille digitalt kabel TV.
- Kan man brugte DVB-T til digital kabel-TV?
- Har man samme muligheder for leje af film mm. via you see, hvis man har DVB-C vs. you see digital boks?
- Kan det anbefales, at man køber et TV med DVB-T, og sætter en you see digitalboks til?
Er forskellen på DVB formaterne kun stikket? eller er der andet.
Hvad er bedst mht. DVB-C,T osv. hvis jeg skal købe en fladskærm og tilslutter digitalt kabel-tv. og hvad har det af betyding, hvis jeg om 5 år flytter i eget hus, og skifter til satelit?