12. maj 2010, 12:50
Jeg har lige købt et Sony KDL46EX500 og vil gerne have mulighed for at se gratiskanalerne på Astra sateliten. Jeg har en parabolskål der peget på Astra og har også en gammel receiver. Men den har kun SCART udgang og jeg vil gerne have en med digital udgang. Desuden kunne jeg godt tænke mig at se HD kanaler, hvis der da findes nogen på Astra.
Mit spørgsmål er, skal jeg investere i en ny receiver for at få digital udgang og mulighed for at modtage HD? Eller har mit TV noget funktionalitet der kan hjælpe? Jeg kan se at der er en eller anden form for holder til et kort/pcmcia.
Er der nogen der ved om der pt. sendes gratis HD kanaler fra Astra? Primært er jeg interesseret i de tyske kanaler.
På forhånd tak
Mit spørgsmål er, skal jeg investere i en ny receiver for at få digital udgang og mulighed for at modtage HD? Eller har mit TV noget funktionalitet der kan hjælpe? Jeg kan se at der er en eller anden form for holder til et kort/pcmcia.
Er der nogen der ved om der pt. sendes gratis HD kanaler fra Astra? Primært er jeg interesseret i de tyske kanaler.
På forhånd tak