Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Som overskriften siger, leder jeg efter brugt Panasonic plasma-tv (til at erstatte mit gamle PX80). Af pladsmæssige årsager skal det helst være 42" eller 46". 50" kan også lige gå, hvis højden inklusiv fod er max 80cm. Af prismæssige årsager er jeg mest interesseret i G20, G30 eller ST50. De dyere modeller (GT, V, VT osv.) kan dog også have interesse, så skriv endeligt alligevel.

Af logistiske årsager skal de helst kunne afhentes (eller leveres) i nærheden af enten Århus eller Esbjerg. Hvad jeg vil betale for det, afhænger helt af hvad det er for en model. Så skriv endeligt hvis du har et TV, der kunne have min interesse.
Senest rettet af PeterV 16. maj 2016, 22:47, rettet i alt 1 gang.
Hvor bor du henne Peter? Og hvor travlt har du? :)

Jeg har et 42 V20 stående, som jeg ikke rigtig har nogen "god undskyldning" for at skille mig af med. Jeg har længe overvejet at der skal noget større til. Men det gamle virker perfekt og det er plasma...
Så pt er jeg ikke kommet længere i mine overvejelser. ;)

Jeg har dog ingen anelse om hvad det skal koste.
PeterV skrev:Jeg bor i Aarhus og håber på at finde et TV indenfor de næste par uger.
Jeg bor godt nok også i Aarhus - men jeg er ikke sikker på jeg kan bestemme mig for et alternativ inden for et par uger... 8-)
...selv om 55EG920V lokker, er jeg mere til en flad model og så giver det mest mening at vente på en B6'er.
kblarsen skrev:Hej Peter,

Jeg har et TX-P46GT30Y stående, som jeg skal af med. Jeg har dog kun vægophæng til det, ikke fod.
Jeg bor i Tranbjerg, lige uden for Århus .
Det er jo nærmest den perfekte model, størrelse og lokation! Men den manglende fod er en udfordring, da jeg har skråvægge. Har du slet ikke nogen dele af den oprindelige fod?
kblarsen skrev:Nej desværre.
Jeg har ledt og ledt :(
Jeg har en mistanke om, at jeg aldrig fik den med. Det var en bytter fra mit tidligere TV, der var sendt til reparation.
Det var en skam. Har du tænkt over hvad du vil have for det? For hvis det er billigt nok, kan det jo være at det giver mening for mig at købe det, og så selv fremstille/-skaffe en ny fod...
PeterV skrev:
Jeg har en mistanke om, at jeg aldrig fik den med. Det var en bytter fra mit tidligere TV, der var sendt til reparation.
Det var en skam. Har du tænkt over hvad du vil have for det? For hvis det er billigt nok, kan det jo være at det giver mening for mig at købe det, og så selv fremstille/-skaffe en ny fod...
Hmm, kender ikke meget til priser, men tænker måske 1200,- ?
Der medfølger 2 sæt 3D briller
kblarsen skrev:
PeterV skrev:
Hmm, kender ikke meget til priser, men tænker måske 1200,- ?
Der medfølger 2 sæt 3D briller
Ok, så kan vi nok godt nå sammen mht. prisen... Så skal jeg bare have regnet ud hvordan jeg får det til at stå. Kan du sende et modelnummer, billede eller link, som viser hvordan dit vægbeslag ser ud?