Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lofvall
Som overskriften antyder så er jeg interesseret i at sælge vores nye LG tv.

Jeg har købt det i Januar i år i elgiganten, og det fejler absolut intet og står derfor som nyt.

Original kasse og kvittering medfølger selvfølgelig :)

Jeg forestiller mig en pris på omkring 11.000,-.

Grunden til at jeg vil sælge er at jeg gerne vil have et fladt (ikke buet) tv istedet, og så overvejer jeg Samsung/Sony istedet. Men det er et lækkert tv, med fantastiske farver og perfekt billede, og buen er ikke så markant som f.eks. på nogle Samsung modeller.
Af andmm
Nå, bor i kbh. Jeg har svært ved at glemme hvad den blev solgt til en uge hvor den var på tilbud, og set i det lys er 9.500 ikke billigt.
Af lofvall
Det er rigtigt at den har været på bud, men den står trods alt stadigvæk til 12999.- på pricerunner :)
Men der er selvfølgelig også et stykke vej, er ikke sikker på at det er en god ide at sende det :/
Af mbm
sjovt så mange der sælger deres EG910V men stadig siger det er et super tv :)
Af lofvall
Det er et godt tv, billedet er rigtig rigtig flot :)
Grunden til at jeg sælger det er udelukkende at jeg har svært ved den buede skærm samt at jeg har oplevet et behov for 2 tunere efter jeg er kommet af med min Yousee boks ;)
Så det er uden tvivl et lækkert tv, men jeg har bare andre behov :)
Af PeterD
lofvall skrev: Grunden til at jeg vil sælge er at jeg gerne vil have et fladt (ikke buet) tv istedet, og så overvejer jeg Samsung/Sony istedet. Men det er et lækkert tv, med fantastiske farver og perfekt billede, og buen er ikke så markant som f.eks. på nogle Samsung modeller.
Har du også overvejet dette til 17 K:

http://www.soroeradio.dk/billed/panason ... ricerunner

Test:

http://www.hdtvtest.co.uk/news/tx55cx80 ... 294129.htm
Af bromberg
Håber ved handel i Sorø radio at du ikke har spørgsmål eller nogen ønsker.
Magen til biks skal man alligevel lede længe efter.
Men ved internethandel kan det da næsten umuligt fuckes up