Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pekr
Hej

Jeg har et Samsung 55f8005 tv i overskud. Det er fra marts 2014 og fremstår som nyt. Der er CI modul med (som jeg har brugt til Canal Digital) samt Samsung Ultra Slim Wall Mount.

Kasse, tilbehør og kvit. haves.

Hvad kan sådan en krabat indbringe ved salg?

Tak
Peter
Senest rettet af pekr 8. maj 2015, 04:52, rettet i alt 1 gang.
Af StoreSol
Hej.

Jeg kunne godt være int, hvis vi altså kan blive enige om en fornuftig pris.

Her er mit bud, og det er udfra at vi taler om en nu 2 år gammel model, som på dit køb-tidspunkt blevt solgt for omkring 7500.-

For det vil jeg gerne byde 3500.-

//Thomas
Af pekr
TV'et var solgt. Men der var åbenbart sket noget under vores flytning, og det virkede pludselig ikke. Så derfor var jeg nødsaget til at stoppe salget. Så nu står jeg med vores nye tv, som er en mandags model og muligvis skal byttes og det gamle som ikke virker. Alt som kan gå galt - Går åbenbart galt :-/
Af polski12
Nå ok ....jeg kan se det noget lort :s kan du så ik får det lavet??? Sælg den til mig til god pris så laver jeg den selv .... Hvad er det som ik virker på den??? Hvor gammel er den???
Af polski12
Alt kan laves :D du må kontakte mig nå du har lavet den eller finde ud af hvad den fejler...

Har du ik forsikring der kan dække den