Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Konsolkongen
Nu hvor HDR bliver det nye spændende er der måske nogen der tænker at skille sig af med deres Plasma-TV ;)

Jeg er på udkig efter en af følgende modeller:

Panasonic GT50/60, ST50, VT50/60. Bemærk at jeg ikke er ude efter ST60 da de lagger alt for meget til spilbrug.
50-60" er størrelserne jeg kan bruge, men jeg vil foretrække et på 50", grundet begrænset plads :)

Samsung PS60E6505 - Dog kun 60" pga. det klart bedre panel.

Jeg er som udgangspunkt mest interesseret i et TV indenfor fornuftig køreafstand fra sydfyn. Sjælland har derfor desværre ingen interesse.

TV'et SKAL være fuldstændig fri for Burn-in, pixelfejl af nogen slags, og DSE (Dirty Screen Effect). Ellers har det ingen interesse :)

Jeg er villig til at give en fornuftig pris. Model og alder taget i betragtning naturligvis. Ingen skambud herfra :)

Lad mig høre hvis I overvejer at sælge. Tak :)
Af BrunoB
Det kunne være fordi folk med de modeller ikke vil af med dem:-)
Jeg har selv et Pana VT50 og det er det bedste tv jeg har haft - så det vil jeg ikke af med.
Men det kan jo være at der er en eller anden der hellere vil have et 4K tv - selvom der ikke er meget at bruge det til;-)
Af Konsolkongen
Jeg lavede ikke tråden for at overtale nogen til at sælge deres fjernsyn. Den er kun tiltænkt dem der allerede gik med overvejelserne om at udskifte til noget nyt. Jeg tænker også at brugere herinde generelt er mere fornuftige end mange på DBA, hvor man næsten kan forvente burn-in en masse når man kommer ud og kigger på det. Det har jeg selv prøvet tre gange nu :(

Så er der hermed på forhånd meldt ud at jeg er interesseret. Og at en eventuel sælger gerne må prøve at hive fat i mig.