Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mbm
Justin Kapelke skrev:Tak for jeres "gode" respons, men, holder fast i prisen hvor den er, som sagt får jeg det ikke solgt til den pris, så beholder jeg det bare.
Hvis du får det presset sammen til en flad model køber jeg det gerne :)
Af Justin Kapelke
Jeg kan lige prøve når jeg kommer hjem, men lover intet ;)..
Ej, men troede faktisk selv at det buede design ville blive et problem, men buen er så mild, så det ifølge mig ikke volder nogen som helst problemer.
Af JesperAndersen
- måske du skulle have benyttet dig af din returret, fremfor at være "kæk" og prøve på at "score" et par tusinde kroner på købet..?....

Et godt råd; prøv den blå avis - tror at det bliver svært at sælge det her på sitet til kr. 10.000

.....sorry for OT.....
Af mbm
Justin Kapelke skrev:Slet ingen? Det er ellers et super lækkert tv :)
Jamen som vi startede med at skrive så er 10K for dette tv jo ikke billigt.
Du har jo selv givet 10k for det.
Det kan sikkert fåes til 10K igen og så har man jo min 14 dages returret.
Som du sikkert også har fundet ud af et buet tv en tåbelig opfindelse.
8K hvis du er heldig Vil jeg sige. Men det ville du jo ikke sælge til, så ville du beholde det. Du siger jo også det er et fantastisk tv :p
Af JesperAndersen
-Ved ikke om det er mig du hentyder til ?......'synes nu ellers nok at jeg prøver at komme med godt råd.

Men hvorfor returnerede du ikke blot TV'et, om du ønsker et større eet ?
Af JesperAndersen
- surt at finde ud af at indkøbte TV ikke opfylder ønsker FØR returret udløber......

Men - for nu at tale rent sprog - så tror jeg at mange herinde bliver "trigget", når de læser at en bruger ønsker at sælge en vare til mere end hvad at han selv har betalt - det virker umiddelbart som om at man prøver at "tiltuske" sig en gevinst på bekostning af én af sitets brugere.

Og nu hvor du selve bruger ordet "flabet", så er det jo egentlig dig som har opført dig tilnærmelsesvis "flabet" - i hvert fald i din retorik, set i en økonomisk kontekst, overfor dem som udviste seriøs interesse for 4-5-dage siden
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Reglerne for denne del af forum er ret klar: hvis man ikke er en potentiel køber, så hører kommentarer som udgangspunkt ikke til i tråden. Sælger er i sin ret til at sætte prisen som han lyster.