Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Søger plasma skærm...

Har haft en Panasonic TX-P42G20 så det er som minimum model som denne eller nyere tilsvarende jeg søger. Jeg forestiller mig at det ikke skal over 50"...

Befinder mig i Ølstykke og arbejder til dagligt ved Roskilde. Kører gerne lidt for det rette...
Skriv gerne private beskeder (hvis man kan det)!
Senest rettet af Mogensen 13. dec 2015, 15:50, rettet i alt 1 gang.
bromberg skrev:Hvad kan et vt30 50" indbringe i den sammenhæng?:)
Pyha skal jeg nu også selv til at gætte priser... :)
Har kigget meget på den blå avis, da der ikke har været så meget gang i salget herinde... TX-P42G20 er flere gået for under 1000,- lige for næsen af mig... Det har også været et populært value-for-money TV så der står en del af dem i den danske hjem.
Har du en pris idé vi kan handle lidt ud fra? Det er jo klart, at jeg har lyst til at give så lidt som muligt (også selvom jeg kun er halvt jyde), men har jo heller ikke lyst til at byde urimeligt lavt...
Evt send en privat besked (hvis man kan det?)
Read more at http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... t0B1WAg.99
Det lyder da okay.... skriver du ikke lige en privat besked hvor i landet du er?

Stand på ramme og selve skærmen? Ryger/ikkeryger?... ja hvad der nu er...
Og enig med garanti... det er jo bare en gammel plasmaskærm og det afspejler prisen jo også.
Af BrianH
Jeg prøver lige at skrive en privat besked... Jeg bor en 35 - 40 minutter fra Ølstykke i bil.
Det er et ikke-ryger tv - og jeg ryger heller ikke selv :)

PS. Der følger 2 stk. 3D briller med, som jeg aldrig har prøvet, men mon ikke de virker.
Oprindelig hørte der en USB wifi-dongle med tv'et. Den er død, og følger så ikke med.

Jeg vil ikke forhandle pris, medmindre du byder MERE end 1000,-
BrianH skrev:Jeg prøver lige at skrive en privat besked... Jeg bor en 35 - 40 minutter fra Ølstykke i bil.
Det er et ikke-ryger tv - og jeg ryger heller ikke selv :)

PS. Der følger 2 stk. 3D briller med, som jeg aldrig har prøvet, men mon ikke de virker.
Oprindelig hørte der en USB wifi-dongle med tv'et. Den er død, og følger så ikke med.

Jeg vil ikke forhandle pris, medmindre du byder MERE end 1000,-

Har lige svaret på din private besked - men virker som om den bare ligger of flyder i UDBAKKEN og ikke sendes?
Har du mon fået den - ellers må jeg smide mit tlf. nr ud her...