Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa,

Nu stod det gamle fjernsyn af, og nu er det efterhånden også på tide at komme væk fra det 8 år gamle Amitech og analoge TV-kanaler, og komme over i den digitale verden. Guderne må vide hvorfor jeg ikke har rykket på den front endnu.

I hvert fald er jeg på nippet til at gå ud og købe et Sony W6 eller W8, men inden jeg gør dette vil jeg for god ordens skyld høre, om nogen står og skal af med et brugt nyere TV til en rimelig penge. Jeg har et budget på 5-6.000 maks, men vil gerne længere ned - deraf 48W605 som jeg overvejer at købe for 4.700,- . Det er faktisk mit idealkøb lige pt.

Men som sagt - lad høre hvis du står og er ved at skifte dit fjernsyn ud og skal af med det gamle. Vel og mærke kun hvis det er noget som kunne have interesse for mig. Er ikke interesseret i noget gammelt møg - det har jeg rigeligt af ;-)
Af PBL
Jeg aner ikke om ovenstående er et godt køb, men 48W605 har man for et par uger siden kunnet få for 3800, så mon ikke det kommer igen snart?