Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
Hey.. Da jeg i sin tid (naivt) købte mit første 3D tv, havde jeg en ide om at jeg bare skulle vælge 3D i indstillinger og BUM så var den der..

Det kan jeg så erfare ikke er tilfældet, så jeg vil høre om nogen har en perfekt/optimal opsætning af gt5 ift vt30 modellen?
Efter at have googlet en del, kan jeg forstå at der er kæmpe forskel på tv´ene imellem nemlig.

Det skal siges det er 50 tommer modellen jeg har og ps3 slim 120 gb, hvis det betyder noget.. Håber nogen vil være mig behjælpelig med denne tweak:)
Brugeravatar
Af Inside
Længe siden jeg lavede mine GT5 settings til mit VT30. Men kan huske at jeg var nødt til at prøve mig frem med alle de forskellige settings muligheder inde i selve GT5 spillet indtil effekten passede mine øjne.

Tror det er meget individuelt fra person til person.

Indstillingerne i VT30 3D menuen har jeg ikke pillet ved.
Af bromberg
Inside skrev:Længe siden jeg lavede mine GT5 settings til mit VT30. Men kan huske at jeg var nødt til at prøve mig frem med alle de forskellige settings muligheder inde i selve GT5 spillet indtil effekten passede mine øjne.

Ok jeg har netop pillet ved 3d indstillingerne på selve tv´et for at få mere dybde.. Har prøvet at maxe parralex og kan ikke huske det andet helt ud.. Var rigtig fedt, nærmest som at være med i en bane af fjernstyret biler. Det virkede som mere ud af billedet end dybde, men **** i skuret, man blev simpelthen skeløjet.. Må finde en mellem vej
Af bromberg
Inside skrev:Længe siden jeg lavede mine GT5 settings til mit VT30. Men kan huske at jeg var nødt til at prøve mig frem med alle de forskellige settings muligheder inde i selve GT5 spillet indtil effekten passede mine øjne.

Ok jeg har netop pillet ved 3d indstillingerne på selve tv´et for at få mere dybde.. Har prøvet at maxe parralex og kan ikke huske det andet helt ud.. Var rigtig fedt, nærmest som at være med i en bane af fjernstyret biler. Det virkede som mere ud af billedet end dybde, men **** i skuret, man blev simpelthen skeløjet.. Må finde en mellem vej