Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af danos90
Jeg lurer på når denne kommer inn for test?? Gleder meg noe sinnsykt til å lese testen av denne TV'en. Når kommer den ut for salg?

Jeg vil lese en test av LG LW980:):) (B
Af loland
Har hørt den skulle lande i DK ca. midt oktober.. Den skulle være udkommet i august!?! :(
Af Frillen
edinger skrev:Ikke videre opløftende... :o
Nej, men jeg tror at al den hype der har været omkring det måske har sat forventningerne for højt!
Den klarer sig dog ret godt i forhold til Samsung og Sony i samme prisklasse, hvor de kun får samlet vurdering Good, så får LG55LW980W en samlet vurdering Excellent samt en recommended badge!
Men jeg vil nu vente til at Flatpanels har lavet en test af det samt har fået set det i aktion, førend jeg afskriver det som en skuffelse :)
I det mindste så er 3D på det ifølge dem noget af det mest ultimative der findes, hvilket jeg heller ikke havde forventet andet, da den 3D jeg oplever på LG LW550W er det bedste jeg endnu har set :)
Brugeravatar
Af edinger
Som flere brugere også noterer sig, er de shortcomings, der trods alt er, desværre absolutte deal-breakere.

Samsungs udskældte 8005'er – tilføjet hjemmegjort LED-vægbelysning – lyder som et bedre valg.

Men lad os nu se, hvad Rasmus finder ud af.
Brugeravatar
Af huntiedk
Nogen der har spottet det i butikkerne endnu?
Af Ronni R.
Har lige været til messe med flere af producenterne og de aner ikke hvornår den ankommer til retail i DK.. vi skulle dog være de første af de nordiske lande der får den. hvis det er nogen trøst.. :)
Af danos90
hvordan går det med testen av denne tv'en?