Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cub
#147687
Det kan da ikke passe at der ikke er nogen der har noget at sige herinde?
Af Mysen
#147689
VT30 er panasonics allerførste 3D-tv. Er det overraskende for dig, at der er crosstalk på, nu hvor det var 2010's bedste 3D-gengiver?
Af Cub
#147690
Jeg synes det er underligt for jeg har ikke fundet nogen steder om crosstalk inden jeg købte det.. Og har set videoer hvor det bliver præsenteret, og der er ingen crosstalk

og jeg finder det meget mærkeligt at der ikke er crosstalk når jeg spiller i 3d via min pc
Af Mysen
#147693
Nå, jamen hvis det er forskelligt, hvor meget du ser, så er der noget galt med dine indstillinger. Nu har jeg selv et Samsung 3D-tv, så jeg ved ikke, hvordan du indstiller VT20. emn det kan indstilles på en eller anden måde.

Er det bluray eller 3D-mkv filer, der har udbredt crosstalk?
Af Cub
#147831
Jeg har ikke pillet ved noget.. Så forstår det skii ikke.. Jeg har været inde og prøve den model inden jeg købte mit tv.. Så føler lidt jeg er blevet taget ved næsen.. Har set samtlige videoer hvor det bliver skamt rost, og kun læst godt om det, også herinde..
Af Mysen
#147832
Har du prøvet med en bluray, eller er det kun med en downloaded mkv?
Brugeravatar
Af MigSelv
#147835
Mysen skrev:VT30 er panasonics allerførste 3D-tv. Er det overraskende for dig, at der er crosstalk på, nu hvor det var 2010's bedste 3D-gengiver?
Nej det er det ikke, men det er derimod VT20E der var det første.
Brugeravatar
Af MigSelv
#147836
Cub skrev:Det kan da ikke passe at der ikke er nogen der har noget at sige herinde?
Spørgsmålet har måske ikke et svar, derfor ingen henvendelser.
Af Cub
#147837
Jeg takker for jeres svar.. Men Rasmus har givet mig et svar jeg kan holde mig lidt mere til.. Jeg er bare lidt forvirret over det 3d marked..
Af Mysen
#147840
MigSelv skrev:
Mysen skrev:VT30 er panasonics allerførste 3D-tv. Er det overraskende for dig, at der er crosstalk på, nu hvor det var 2010's bedste 3D-gengiver?
Nej det er det ikke, men det er derimod VT20E der var det første.
-Skrivefejl
Af myers1812
#148508
Hej jeg har et Panasonic VT20 50"
Jeg oplever Crosstalk ved ALT 3d.
Har haft kontaktet forhandleren om dette men han nægter at der er noget galt.
Derfor sendte jeg den til Reperation, og De konstaterede Crosstalk men skriver tilbage at der umilbart ikke kan laves noget ved det.. og sender det retur.. Hvad skal jeg da stille op med det svar?

Så ja der er Crosstalk på de modeller, men det er jo ikke noget jeg har betalt for at få, og efter at det et tv til 20.000 kr. er det ikke noget jeg vil finde mig i.
Hvad kan man stille op?
Af Rommel
#148515
Det perfekte 3D tv findes desværre ikke.

I følge anmeldelsen af VT30 her på sitet, så er crosstalk mindre på VT30, end VT20.
Crosstalk er stadigvæk ikke elimineret på VT30, så det stadigvæk noget man betaler for.

Hvis du går rigtig meget op i at eliminere crosstalk, så er et Passivt 3D tv måske lige dig.

http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1299261733


Jeg håber ikke at du lige har betalt 20k for et VT20, i 50".