Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Skyheart
#142698
Nu har jeg haft mit 46" GT30 et par dage og...
Jeg synes faktisk tit støj fra blæserne generer. Helt tæt på kan man også høre buzz efter hvilket billede der er på skærmen, det synes ihvertfald at variere lidt.
Men det er især blæserstøj jeg synes generer.
Er det et generelt "problem" med plasmaskærme eller vil det hjælpe noget at tale med forhandler om det?
Det skærer lige en smule af min glæde over tvet kan jeg mærke.
Af Rene
#143144
har desvære ingen svar på dit problem. men vil spørge dig, om du har lagt mærke til, om billedet fra at være lyst skifter til at være mørkt og tilbage igen
Af NemliJa
#143158
Til en hvis grænse er det desværre helt normalt.. Du kan betragte de som et valg mellem pest og kolera; Plasma "støjer" og LCD (LED) har ujævnt lys - vælg dit onde :D
Af Skyheart
#143178
Jeg har lige fået ombyttet mit tv til et nyt igen igen. De sagde at der havde været flere med for meget blæser støj.
Nu håber jeg det her er mere lydløst end det forrige når jeg får det sat til i aften :)
Af Skyheart
#143203
For F......!!!
Kan det seriøst passe man kan høre blæserne 3-4m væk når man sidder og ser f.eks nyheder eller andet hvor der ikke er baggrundsstøj konstant?
Hvad siger andre der har et GT30?
Er jeg bare for sart eller larmer de blæsere alt for meget?

/Thomas
Af Czuba
#143220
Skyheart skrev:For F......!!!
Kan det seriøst passe man kan høre blæserne 3-4m væk når man sidder og ser f.eks nyheder eller andet hvor der ikke er baggrundsstøj konstant?
Hvad siger andre der har et GT30?
Er jeg bare for sart eller larmer de blæsere alt for meget?

/Thomas
Jeg sendte mit 50GT30 tilbage på grund af buzz og larm fra blæserne. Og vi sidder også 3-4 meter væk.
Af Skyheart
#143228
Czuba skrev:
Skyheart skrev:For F......!!!
Kan det seriøst passe man kan høre blæserne 3-4m væk når man sidder og ser f.eks nyheder eller andet hvor der ikke er baggrundsstøj konstant?
Hvad siger andre der har et GT30?
Er jeg bare for sart eller larmer de blæsere alt for meget?

/Thomas
Jeg sendte mit 50GT30 tilbage på grund af buzz og larm fra blæserne. Og vi sidder også 3-4 meter væk.
Tak for input !
Fik du et helt andet eller et tilsvarende uden larm?
Af Czuba
#143234
Skyheart skrev:
Czuba skrev:
Skyheart skrev:For F......!!!
Kan det seriøst passe man kan høre blæserne 3-4m væk når man sidder og ser f.eks nyheder eller andet hvor der ikke er baggrundsstøj konstant?
Hvad siger andre der har et GT30?
Er jeg bare for sart eller larmer de blæsere alt for meget?

/Thomas
Jeg sendte mit 50GT30 tilbage på grund af buzz og larm fra blæserne. Og vi sidder også 3-4 meter væk.
Tak for input !
Fik du et helt andet eller et tilsvarende uden larm?
Havde samme problem sidste år med 50G20, den buzzede også helt vildt.
Håbede så på at det var blevet bedre i år, men nej. Så ikke mere Panasonic til mig.
Af basse32
#143259
Jeg har Panasonic 46GT30E og oplever ikke de problemer, selvfølgelig kan jeg høre blæser tæt på. Og hvis der er helt stille i stuen og lyd slået fra på tv kan jeg høre det meget svagt fra 2 meters afstand.
Buzz er nærmest ikke at finde, så kan ikke rigtigt genkende det dårlige indtryk i giver.