Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BadMan
#141213
Nogen der har erfaringer med Samsung PS59D6905 de vil dele?

Jeg venter på sådan et nyt et i forbindelse med en reklamationssag.
Umiddelbart ville jeg helst have haft D7005, men den fører Elgiganten desværre ikke.

På papiret ser det umiddelbart kun ud som om at Real Black Filteret mangler i forhold til 7005, men kan det mon passe? - Frygter lidt jeg ender op med et halvgråt panel :(

Går fra et PS58B685 som havde ret godt billede, men som ikke overlevede de 2 år trods flere afhjælpningsforsøg...
Af kskruger
#141230
BadMan skrev:Nogen der har erfaringer med Samsung PS59D6905 de vil dele?

Jeg venter på sådan et nyt et i forbindelse med en reklamationssag.
Umiddelbart ville jeg helst have haft D7005, men den fører Elgiganten desværre ikke.

På papiret ser det umiddelbart kun ud som om at Real Black Filteret mangler i forhold til 7005, men kan det mon passe? - Frygter lidt jeg ender op med et halvgråt panel :(

Går fra et PS58B685 som havde ret godt billede, men som ikke overlevede de 2 år trods flere afhjælpningsforsøg...
Jeg har ikke set Samsung PS59D6905 endnu, men hvis det ikke har Real Black Filter, så har du helt ret, at det har et halvgråt panel og dermed også dårlig sort gengivelse især om dagen. Hvis du kan, så betal lidt mere og få en skærm med med Real Black Filter, idet der er ret stor forskel på med og uden Real Black Filter.
Af JesperKeller
#141232
Jeg har dog set den i aktion, i Elgiganten.
Det er en meget fed skærm og en rigtig god value-for-money skærm, men nej den har IKKE Real-Black Filter. Dette hører kun til Samsung D7000 og D8000.

Du kunne evt hvis du ønsker dette, spørger om du kunne købe dig op til en D8000, men ellers så tror jeg du vil være meget tilfreds med D6905 da det er en flot skærm.

Held og lykke med alt

Jesper Keller
Af BadMan
#141246
Takker for respons.

Fatter ikke hvorfor Elgiganten ikke kan få 7005 i sortimentet.

Næste step fra D6905 er desværre helt op i 64" D8005 og her vil de have jeg skal ligge 8K i tillæg... Lige i overkanten :((