Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KJohnseno89
#138311
Hej Alle..

Jeg er aldrig rigtig kommet igang med 3D, desværre. Jeg downloade i sin tid 3D pakken på PS3, og har set "Det regner med frikadeller", men har aldrig rigtig fundet noget nyt efter det.

Nogle der kan foreslå nogle 3D film og spil??

Mvh :)
Af Waade1234
#138312
Alle animations film er ret fede i 3d...

Despicable me
Megamind
Aliens vs Monsters
How to train your dragon
To på flugt (tangled)
Legend of the guardians

Tron legacy,havde ikke så gode 3d effekter
Alice i eventyrland var ok
Piranha 3d, har egentlig ret gode 3d effekter men er en virkelig dårlig film
Af Michael P
#141570
Hvordan kan man glemme AVATAR? :)
Af netfors
#141582
Der findes også en del dokumentar film fra IMAX i 3D. Blandt andet Grand Canyon og Under the Sea 3D. :) Disse film har også gode 3D effekter.

Der ud over kan nævnes: Resident Evil: Afterlife, SAW 3D, Drive Angry 3D.
Af andre Animerede kan nævnes: Ice Age 3, Skrek filmene, Toy Story 3 og Bolt
Af netfors
#141583
Kan se flere af dem jeg har nævnt, var med i Linket Rasmus lagde op i denne tråd....Sorry ::l
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#141585
Saw i 3D kan jeg personligt ikke anbefale. Jeg så den i biografen og den forfærdelige 3D-effekt ødelagde mere eller mindre filmen for mig (som dog i sig selv heller ikke er på niveau med de første Saw-film).
Af netfors
#141588
Rasmus Larsen skrev:Saw i 3D kan jeg personligt ikke anbefale. Jeg så den i biografen og den forfærdelige 3D-effekt ødelagde mere eller mindre filmen for mig (som dog i sig selv heller ikke er på niveau med de første Saw-film).
Det samme kan desværre siges om Clash of the Titans i 3D. 3D effekten var så dårligt, at man skulle tro biografen havde tabt deres projekter på gulvet, og linsen var blevet skæv :s
Af JesperKeller
#141592
Øv!
Sikker på det ikke bare var biografen der var dårlig?

Elskede filmen Clash of Titans, og havde glædet mig til at se den i 3D!!
Brugeravatar
Af soulgazer
#141602
Enig i at Clash of the Titans stinker big time i 3D. Er et rigtigt skrækeksempel på en efterfølgende tilføjet 3D effekt. De film som er skudt oprindeligt i 3D er klart at foretrække. Dem kommer der heldigvis flere af efterhånden.
Af keler
#141614
Det er sku ikke kun i 3D Clash of the Titans stinker.
Af tobiaskj
#142127
Call Of Duty BLack Ops..
KillZone3..
Har ikke selv prøvet det i 3D, men det er KLART første ting der skal igennem når jeg får fundet TV'ET

Jeg kan kun støtte op omkring Clash Of The Titans snakken.. Men jeg har så hele tiden synes at filmen var ret ringe "over all"..
Af tobiaskj
#142128
http://www.3dtested.com/3d-ps3-games-list/
Her kan du se listen over 3D spil til PS3..

Jeg plejer lige at køre spillets titel + "review" igennem google eller youtube for at høre lidt om det..

(Hvis man er til GT så er GT5 også i 3D, og jeg har ingen klager hørt fra dem jeg kender der gør sig i det..)