Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#135972
Faldt over dette 'tilbud' på et Panasonic GT30 til ca. kr. 9.000.- inkl fragt. Herhjemme koster det lige knap kr. 13.000.-

Hvis der er garanti hos Panasonic i Danmark og der er stemning for det så kunne det være fornemt om man kunne lave et fælleskøb for de interesserede og samtidig give prisen et nøk yderligere nedad?

Eller kan man bestille et Panasonic G30 42" for små kr. 6750.- inkl. fragt. Herhjemme skal du slippe kr. 8.500.-

De sælger også Panasonic VT20 42" med 2x3D-briller + wifi for ca. kr. 8.000.- inkl. fragt syd for grænsen. I DK står der 9500.- på prislappen.

Efter sigende skulle et GT30 have et bedre og mere flydende billede sammenlignet med VT20. På den anden side så betaler man ca. en tusse mere og må undvære 2xbriller + wifi og får smukkere design (udover billede), hvis man vælger GT30...hvilket gør det endnu sværere at vælge ;;)
Af vanderlay
#135973
Ud over hensyn til garanti, er vi så sikre på, at de indbyggede tunere i de tyske modeller fungerer med danske TV-signaler, herunder såvel DVB-T/C/S?

I givet fald lyder en 50GT30 interessant for mig
Af Geiger
#136610
Er der noget nyt i denne sag? Nogen som har taget kontakt til forhandleren?
Af kastan
#136613
Ud over hensyn til garanti, er vi så sikre på, at de indbyggede tunere i de tyske modeller fungerer med danske TV-signaler, herunder såvel DVB-T/C/S??


Er der ikke nogen der vil besvare Vanderlays kommentar? det ville nemlig også være yderst lokkende for mig at anskaffe mig et tv fra tyskland så :D
Af basse32
#136617
Jeg er også med på en "lytter" her, da jeg også har set 42gt30 til 8700 med forsendelse fra tyskland. Jeg mener gt30 er helt forkert prissat her i danmark, da der er 2000 kr til forskel til en vt30 herhjemme. Og der får man 2 par briller og wifi med i prisen, svært når gt30 lige kan være der pladsmæssigt hjemme. :)
Brugeravatar
Af radiomand
#136623
Panasonic TX-P42GT30E = Europa model

Panasonic TX-P42GT30Y = Nordisk model (Boxer/YouSee/Canal Digital godkendt)

Panasonic TX-P42G30E = Europa model

Panasonic TX-P42G30Y = Nordisk model (Boxer/YouSee/Canal Digital godkendt)
Af kastan
#136624
Så hvis det slutter på E er det ikke kompatibelt med danske dvb-c udbyder som f.eks yousee?
Brugeravatar
Af radiomand
#136626
På YouSee hjemmeside, kan du se hvilken tv der er godkendt.

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv/O ... Ready.aspx

G/GT30Y er på listen, G/GT30E er ikke på listen.

Godkendt = Virker 100%

ikke Godkendt = ingen garanti, måske.
Af maskus
#136628
Jeg købte G20E sidste år ligesom 1000 andre, og jeg hørte ingen klagen over yousee med "E-mærket", hvor min EPG virker perfekt.
Af kastan
#136629
Ingen gareanti?

vil det så sige man heller ikke kan søge efter kanalerne via netværks id? osv?

Undskyld hvis jeg spørger dumt, er rookie her inde :D
Af kastan
#136631
maskus, så er dit tv også på den liste der blev linket til yousee, men det er desværre noget andet med gt30 ;s håber den fungere uden problemer med yousee :)
Af kastan
#136635
Og undskyld jeg spammer den her tråd lidt, men, forskellen på g30 og gt30?

Er GT30 bare et 3d hvor g30 ikke er?

Jeg er fuldstædnig ligeglad med 3d nemlig, vil bare have fantastisk 2d billede kval :D
Brugeravatar
Af radiomand
#136640
G30 til GT30 :
+ DVB-S/S2 tuner
+ Smal ramme
+ Tyndt tv
+ Verticale tilslutninger
+ 3D
+ PRO filter.
+ PRO surround lyd.
+ Visning af 3D udsendelse(side by side) i 3D eller i 2D.