Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AO
#135676
Hej Alle..
Mine forældre står i den situation at de vil investere i det nye Samsung tv(ovenstående).. Den har muligheden at man kan gå på nettet men der er ikke et tastatur(jo på fjernbetjeningen) de kan finde ud af at bruge. De har derfor snakket om at investere i den nye iPad2 32GB Wifi + 3G så de kan bruge den som tastatur på deres TV. Er der nogen som kan sige mig om den kan kobles sammen med dette tv? De har nemlig fået af vide at en iPhone & iPod virker men de fik ikke noget af vide omkring iPad'en..

Håber en kan hjælpe..
Af selliah
#135677
iPad bruger samme apps og har samme hardware som iphone og ipod, så jo det vil virke hvis det virker på de andre enheder
Af dfds
#135685
AO skrev:Hej Alle..
Mine forældre står i den situation at de vil investere i det nye Samsung tv(ovenstående).. Den har muligheden at man kan gå på nettet men der er ikke et tastatur(jo på fjernbetjeningen) de kan finde ud af at bruge. De har derfor snakket om at investere i den nye iPad2 32GB Wifi + 3G så de kan bruge den som tastatur på deres TV. Er der nogen som kan sige mig om den kan kobles sammen med dette tv? De har nemlig fået af vide at en iPhone & iPod virker men de fik ikke noget af vide omkring iPad'en..

Håber en kan hjælpe..
Jeg ville bruge samsungs tab :)
Af pixagf
#135708
Det kan den. Jeg har prøvet det og det virker kanon...
Brugeravatar
Af drkoch
#145984
Lige for at tage denne "ældre" tråd op igen.

Hvordan fungerer app'en på en Ipad. Jeg har kigget lidt rundt omkring, og jeg kan kun se en "iphone/ipod" version, som selvfølgelig og kan køre på en iPad.

Virker det ok? Synes mange af iphone/ipod apps'ne ser grimme ud når de bliver forstørret til en iPad og det fungerer ikke helt optimalt.

Jeg er specielt intersseret i selve internet/browsing brugervenligheden. Kan man bruge den som erstatning for dagligdags surfing, eller er det lettere at bruge iPad eller tænde sin computer?

Mvh Lars