Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af blacks world
hejsa jeg skal ha nyt tv kun pga 3D jeg har set på den her PANASONIC FLAT TV TX-P42GT20E som jo er et super tv til 7000 kr hos fona de har også den her SAMSUNG FLAT TV PS50C685 som ikke er et super tv men den er stor og koster kun 8000 kr hos fona hvad syntes i jeg skal købe ? og hvornår for nu kommer der jo snart nye modeller også er det måske bedre at vente ? glæder mig til at høre jeres svar peace
Af DavidHimself
C685'eren kan købes noget billigere end de 8000,- :) : http://www.pricerunner.dk/pl/2-2664000/ ... ;;;&sort=4

Det samme gælder iøvrigt GT20'eren ;)

Den primære fordel ved at vente lidt er at de modeller du ser på MÅSKE bliver billigere da de udgår lige så stille. Problemet kan være at du er for sent ude, og ikke kan få dem til den gode pris mere, de er nemlig begyndt at falde i pris allerede.
De nye modeller kommer til at minde om den pris de gamle havde i sin tid!
Af blacks world
mange tak for dit svar david det lyder som om det er et godt tids punkt at købe på men er Samsungs PS50C685 TV et ok tv ?
Af DavidHimself
Nu har jeg ikke tv'et selv, men har haft æren af se det i aktion på xbox, kabel tv og mediacenter. Og hvis man følger de anbefalede indstillinger her fra siden, får man faktisk et rigtig dejligt billede hele vejen rundt :)
Og køber du på nettet har du jo 14 dages fuld returret. Så skulle billedet ikke lige være dig, så kan det byttes :p
Af Senic
Jeg ville nok tøve en kende med c685. Du får bedre 3D billede på GT20'eren. Samsungen er en noget skrabet model som bl.a. lider af retention og dårlig sort ydermere. Jeg vil foreslå at du læser testen af den her på siden:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1294927307
Af DavidHimself
Ja, det en god test - altid en go' ide at tjekke den slags først.
Der er fordele og ulemper ved det hele :) fordelene er jo den lave pris, meget lidt/ingen cross-talk og næsten ingen fosfor-slør.

Det handler om cost/benefit som så meget andet ;)
Af blacks world
hej senic jeg har læst flatpanels test mange gange af de 2 tv. gode anmeldelser så jeg skal ha fundet ud af om jeg er til kvaligtet eller kvantitet jeg køber kun nyt tv pga 3D siger man ikke at man skal ha et stort tv til 3D ?
Af blacks world
hej david Der er fordele og ulemper ved det hele fordelene er jo den lave pris, meget lidt/ingen cross-talk og næsten ingen fosfor-slør. lige mine ord
Af blacks world
ved SAMSUNG FLAT TV PS50C685 for jeg et stort tv til 8000 så jeg får meget for pengende MEN ved PANASONIC FLAT TV TX-P42GT20E får jeg et super tv til 7000 kr men dog kun en 42 lidt øv.jeg føler mig ikke sikker ved at køber på nettet hvis det skal sendes tilbage så er det rart at gå op i butikken og sige den klare i lige det vil jeg godt betaler exstre for. men 8000 er nok max for hvad jeg vil give for et tv. måske en fejl ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Brug lige 2 minutter på at søge i forum efter den model. Den vendes vel mindst 1 gang om dagen.
Af blacks world
også er der den her PANASONIC TX-P50VT20E FULL HD 600HZ PLASMA 3D PVR DVB-T/C jeg ved sku ikke hvad jeg skal købe men den her er best og dyrest hvad syntes i jeg skal købe mvh david
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Igen: Prøv lige at søge lidt først. Vi har endda tests af begge TV her på siden.