14. mar 2011, 01:04
Hej alle i fantastisk vidende mennesker om fjernsyn!
Jeg skal have anskaffet mig et nyt tv til stuen, og er i den forbindelse glad bruger af flatpanels.dk
Jeg må først og fremmest indrømme jeg er ret udvidende om fjernsyn, derfor disse spørgsmål
Mit behov er normalt tv-kiggeri, lidt film og en del ps3.
Mit budget er max 10.000
Mit ønske til størrelse er 46" til 50"
Nu hvor jeg ikke ved så meget om det, har jeg kigget en del rundt på nettet. Her bliver jeg meget i tvivl om Plasma er det rette for mig, mht. de problematikker der ligger i burn-in, genskin i skærmen osv.
Har kigget lidt på Samsungs PS50C7705, men ved alligevel ikke rigtig.
Hvad siger i til det tv, eller har i evt. andre forslag?
Skulle man vente til de nye modeller snart kommer, eller er det ligegyldigt for en som mig, hvor specielle nye funktioner umiddelbart ikke spiller en rolle
På forhånd tak!
Kh. Simon TJ
Jeg skal have anskaffet mig et nyt tv til stuen, og er i den forbindelse glad bruger af flatpanels.dk
Jeg må først og fremmest indrømme jeg er ret udvidende om fjernsyn, derfor disse spørgsmål

Mit behov er normalt tv-kiggeri, lidt film og en del ps3.
Mit budget er max 10.000
Mit ønske til størrelse er 46" til 50"
Nu hvor jeg ikke ved så meget om det, har jeg kigget en del rundt på nettet. Her bliver jeg meget i tvivl om Plasma er det rette for mig, mht. de problematikker der ligger i burn-in, genskin i skærmen osv.
Har kigget lidt på Samsungs PS50C7705, men ved alligevel ikke rigtig.
Hvad siger i til det tv, eller har i evt. andre forslag?
Skulle man vente til de nye modeller snart kommer, eller er det ligegyldigt for en som mig, hvor specielle nye funktioner umiddelbart ikke spiller en rolle

På forhånd tak!
Kh. Simon TJ