Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanels.dk

Jeg står og skal have købt mig et nyt tv og vil vildt gerne have et 3D tv, men er ikke lige så klog inden for tv, så håber i ville hjælpe med at finde nogle forskellige produkter til mig.
Har selv kigget på et Samsung UE46C8705 som har vundet en pris for bedste tv i 2010 - 2011, men er også i tvivl om hvad der er bedst LED eller Plasma når man skal have et 3D tv.

Hilsen Christian
Af Colt
Hvis du læser anmeldelserne herinde. "især anbefalet"

finder du også hurtigt ud af at med 3d er plasma klart at fortrække. Da der er mindre crosstalk på billedet..

For at give dig et par alternativer du kan se lidt på.. Så skal du næsten se test's på følgende:

Samsung 50PS7705
LG 50PX950n
Panasonic VT20

Er alle 3 rigtig gode plasma 3d skærme. Som du jo så kan se hvad design osv. der evt. falder i din smag.. + div feauteres.

LED er nu engang ikke helt med når det angår 3d.. Men vil du have LED så ville jeg også tage det 8705 hvis jeg skulle vælge et led 3d.. Dog ikke over de 3 jeg har nævn hvis det kommer ned til 3d og godt billed :)