Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af søren christiansen
hej jeg kunne godt vide hvad pixelsgarantien er på panasonic har kontaktet dem men de kunne ikke give mig et ordenligt svar og han kunne ikke få fat i en anden medarbejder. jeg ved at samsung har nultolerancepixelfejl/lg skriver 100% pixelfejl
mvh søren :s
Brugeravatar
Af MigSelv
Hifi Klubben ombytter ved deres garanti, gælder måske også andre forhandlere.
Panasonic Centre tilbød samme garanti, men har læst, at Panasonic DK ikke brød sig om dette tiltag.
Panasonics specifikke regler, må afvente til Panasonic har svaret dig.
Af snowflake
Mig bekendt er der ingen pixelgaranti på Panasonic mere. Men det er selvfølgelig bedst at få det bekræftet hos Panasonic selv.

Til gengæld snakkede jeg med HFK sidste år da jeg kiggede på G20, om de byttede hvis der var for meget buzz eller pixelfejl, men der var intet at komme efter. Sælgeren påstod han ingen problemer havde haft med hverken buzz eller pixelfejl, men alligevel ville han ikke bytte. Så kan man jo tænke som man vil.
Af maskus
Købte g20 i HFK november 2010, og der var pixelfejl på, hvilket de byttede pga. deres "udvidede garanti"

Pixelfejl er fejl på producentens produkt og læser man garantien fra HFK, står der:

2.Garantien dækker fabrikationsfejl og omfatter reservedele samt arbejdsløn.

Jeg ombyttede til større skærm, men kunne også få afslag i prisen.

Kilde:
http://www.hifiklubben.dk/information/p ... r/garanti/
/mk