Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg overvejer at købe et Samsung PS63C7705, og ville så høre om der er nogen der ved hvor langt det stikker ud fra væggen, hvis det er monteret med et af de beslag der får det meget tæt på væggen?

Sagen er den, at jeg har en projektor og lærrede som jeg gerne ville hænge op nu, og skal så vide hvor langt ud fra væggen lærredet skal hænge for at gå fri foran tv'et.... :)

PFT
Erdmann
Af JesperAndersen
Jeg har et billigt, men "tyndt", beslag fra jem & Fix, og incl. beslag rager TV'ets yderkant 7.2 cm ud fra væggen.
Måske Samsungs egne ophæng er mindre/slankere end mit...men jeg tvivler....
Af ducati
Den er jo samme tykkelse som 50"eren.
Så jeg mener det er omkring 4-5 cm. med Slim wallmount.
Af Nico
Skærmen er 3cm i dybden og Samsungs slim wallmount er 1,5cm, så alt i alt 4,5cm.
Af Mysen
Nico skrev:Skærmen er 3cm i dybden og Samsungs slim wallmount er 1,5cm, så alt i alt 4,5cm.
Skærmen er 3,6cm tyk og af en eller anden grund give 3,6 + 1,5 cm altså 5,9 cm hjemme hos mig.

Jeg vil anbefale 7-8 cm til lærredet.
Af netfors
Mysen skrev:
Nico skrev:Skærmen er 3cm i dybden og Samsungs slim wallmount er 1,5cm, så alt i alt 4,5cm.
Skærmen er 3,6cm tyk og af en eller anden grund give 3,6 + 1,5 cm altså 5,9 cm hjemme hos mig.

Lige lidt offtopic....Godt det ikke er folks selvangivelser, vi vejleder om herinde :p
3,6 + 1,5 = Min datter på 7 siger altså det er 5,1 :s
hehe....det er også sidst på ugen, og snart weekend :)
Af Mysen
netfors skrev:
Mysen skrev:

Lige lidt offtopic....Godt det ikke er folks selvangivelser, vi vejleder om herinde :p
Jeg ved det godt. Jeg er også lige begyndt at studere igen, og min lommeregner siger det samme!!!

Det er også derfor, jeg skrev "af en eller anden grund" for min skærm ER altså 5,9 cm fra væggen ;)
Af netfors
Mysen skrev:
netfors skrev:
Mysen skrev: Skærmen er 3,6cm tyk og af en eller anden grund give 3,6 + 1,5 cm altså 5,9 cm hjemme hos mig.

Jeg ved det godt. Jeg er også lige begyndt at studere igen, og min lommeregner siger det samme!!!

Det er også derfor, jeg skrev "af en eller anden grund" for min skærm ER altså 5,9 cm fra væggen ;)
Hehe...godt ord igen! :)