Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle...

Jeg har lige erhvervet mig et PS50C7705

Og gutten i Hifiklubben fortalte mig at hvis jeg registrede mit tv på samsungs hjemmeside ville jeg modtage 1 stk ekstra 3d brille samt 4 3D film vist nok shrek?

Er der nogle der kan linke til dette? for kan sku ikke finde ud af hvor jeg skal kigge :D
Brugeravatar
Af MigSelv
Var det tilbud ikke kun gældende til midt i december 2010?
Af DavidHimself
Jeg synes jeg hørte at tilbudet var til den 14. januar? :/

Men i øverste højre hjørne af samsungs hjemmeside står det produktregistrering.

Men så vidt jeg ved, skulle have fået en voucher, af din forhandler? en af mine venner har lige købt et 685 og der lå en voucher i kassen, med en hjemmeside og vejledning! :)
Af Myrhoej20
Ah noget lort man. Jeg har nemlig ikke fået mit tv endnu, de får det først hjem den 18 og vil da enlig gerne have de ting oveni?
Af BetteBent
Myrhoej20 skrev:Ah noget lort man. Jeg har nemlig ikke fået mit tv endnu, de får det først hjem den 18 og vil da enlig gerne have de ting oveni?
Jeg er ked af det men det må du nok se forsvinde ud i den blå luft :(
Af trykkertor
Hvis du har bestilt og betalt for tv. Mon ikke Samsung er søde og giver dig tilbudet om du sender en kopi af kvittering.
For du har jo handlet længe inden fristen gik ud. Problemet er bare de ikke kan levere det inden fristen.
Jeg ville da kontakte Samsung om jeg var dig.
Af Myrhoej20
Har lige snakket med Hifiklubben idag, de giver mig en starter box med 2x brille på 3x film, dertil har de også nogle vouchers tilbage som jeg kan få de 4x film + 1x brille med, så nu har de lovet mig det og jeg har markedsføringsløven på min side da jeg bare kan sige jeg har handlet i god tro :)!

Edit: Kan ikke betale for det før de får det :)!
Af calle3
har også lige bestilt et Samsung TV og 3D afspiller.. lidt pågrundt af disse tilbud:-)

Købt hos komplett.dk.... og da skriver de endnu.. at hvis man køber et TV får man et starter sæt med, med briller og ialt 7 stk film... men kan også se hos samsung, at tilbudet er ovre. Men på min ordrebekræftelse står der 1 stk starterpakke...????

desuden står der at man får en voucher med 8 stk Bluray film med til afspilleren... spændt på hvad der kommer???
Af mundt
Hej.

Jeg købte min skærm hos komplett og man får en kasse med to stk briller samt én bluray skive hvor der er tre 3d film på. I den kasse ligger der en voucher på nogle Shrek film, som man registrere på nettet.

Jacob
Af Teknokraten
Er der nogle af jer, der har indløst voucheren til Shrek filmene, der har modtaget dem?

Jeg indløste min i november på deres hjemmeside. Der stod godt nok at de først fik filmene i december, men de burde da vist være sendt afsted nu.

Har prøvet at rykke Samsung, men de har ikke svaret tilbage endnu, så giver dem nok et kald..
Af Colt
Heller ikke fået mine..
Og jeg var også ude i starten af december.
Af mundt
I returmailen stod der vist at der kunne gå op til 6 uger... mener jeg :-)
Af Teknokraten
mundt skrev:I returmailen stod der vist at der kunne gå op til 6 uger... mener jeg :-)
Nu er svensk ikke der jeg befinder mig bedst, men der står vist ikke noget om 6 uger i min mail ;o)

---

Tack för din registrering av ditt 3D-TV-köp från Samsung!

Vi skickar dina filmer till följande adress:

Observera att det kan ta några veckor innan Shrek-filmerna levereras då dessa filmer inte är tillgängliga förrän i december.

---