Log ind med sociale netværk
26. aug 2010, 20:04
Hvilket 3D udstyr bruger du ?
AppleMan skrev:Clash of the Titans 3D med danske textDu må da meget gerne skrive om den når den er set.
håber den er god
Hvilket 3D udstyr bruger du ?
26. aug 2010, 20:36
Plottet er tyndt og fungerer slet ikke - for slet ikke at tale om den pinlige dialog og forfærdelige skuespil.
3D effekten fungerer heller ikke særligt godt, det virker mest af alt som om filmen har "to lag" istedet for den dybde man oplevede i Avatar.
Just my 2 cents...
AppleMan skrev:Clash of the Titans 3D med danske textJeg så den i biografen, og må desværre sige at det til dato er den dårligste film jeg nogensinde har set!
håber den er god
Plottet er tyndt og fungerer slet ikke - for slet ikke at tale om den pinlige dialog og forfærdelige skuespil.
3D effekten fungerer heller ikke særligt godt, det virker mest af alt som om filmen har "to lag" istedet for den dybde man oplevede i Avatar.
Just my 2 cents...
26. aug 2010, 20:39
Husk på, at både Clash of the Titans og Alice in Wonderland ikke er optaget i 3D, men blot efterbehandlet i 3D - heraf den dårlige 3D-billedkvalitet.
26. aug 2010, 21:10
AppleMan skrev:jeg bruger samsung 7705 63" samsung blue-ray dvd 6900Personligt vil jeg hvert fald ikke anbefale de to film i 3D. Avatar er til gengæld en vellykket 3D-film (3D-effekten, handlingen er simplethen for plat til min smag), og Grand Canyon 3D-filmen er endnu flottere. Har du anskaffet dig sidstnævnte?
den stå meget flot
26. aug 2010, 21:54
Hvor kan man købe Grand Canyon 3D henne ? har søgt lidt på google og er kommet frem til denne
http://www.gucca.dk/blu-ray-film/grand- ... 16396.html´
Er det den 3d film i snakker om ?
26. aug 2010, 22:04
Jeg bruger blandt andet demo-klip fra denne til test af 3D her i forbindelse med tests. Jeg har endnu ikke fået købt den fulde version endnu, men der er generelt enighed om, at det er langt den bedste - 3D-billedmæssigt - Blu-ray på markedet lige nu.
Som jeg har nævnt i nogle tests, så afhænger 3D-billedkvaliteten på de nye fladskærme ekstremt meget af billedindholdet, og jeg synes man skal passe på med at basere sine oplevelser med 3D på f.eks. Clash of the Titans og Alice in Wonderland (det gælder både i biografen og i hjemmet), og f.eks. i stedet se denne omtalte Grand Canyon.
Mbendtsen skrev:Hvor kan man købe Grand Canyon 3D henne ? har søgt lidt på google og er kommet frem til dennePræcis.

Som jeg har nævnt i nogle tests, så afhænger 3D-billedkvaliteten på de nye fladskærme ekstremt meget af billedindholdet, og jeg synes man skal passe på med at basere sine oplevelser med 3D på f.eks. Clash of the Titans og Alice in Wonderland (det gælder både i biografen og i hjemmet), og f.eks. i stedet se denne omtalte Grand Canyon.
26. aug 2010, 23:24
Jeg har den Grand Canyon 3D-udgaven.
(Har ikke 3D tv, men det kommer måske næste uge).
Vil bare sige at selv i 2D er det en referenceskive hvad billedkvalitet angår.
Farverne er spikret, skarpheden sindsyg og hele filmen en fryd for øjet.
27. aug 2010, 08:31
Fantastisk oplevelse i 3D
Har set den på mit VT20
Kan kun anbefales
trykkertor skrev:Jeg har den Grand Canyon 3D-udgaven.Jeg har også den Grand Canyon 3D og set den i 3D
Fantastisk oplevelse i 3D
Har set den på mit VT20
Kan kun anbefales
27. aug 2010, 12:17
Og så er den endnu flottere i en rigtig IMAX biograf 
Og Clash of the Titans er spild af tid desværre, titlen lovede ellers godt, men hold da op jeg blev skuffet.

Og Clash of the Titans er spild af tid desværre, titlen lovede ellers godt, men hold da op jeg blev skuffet.
Log ind med sociale netværk