Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Joergen
#100126
Jeg overvejer at anskaffe mig Panasonic's nye V20 tv. Spørgsmålet er nu om, hvorvidt man allerede nu skal anskaffe sig storebroeren VT20 og derved sikre sig et tv, der holder mange år frem.Her tænker jeg specifikt på 3D.

Er der nogen, der ved om der bliver forsket i bokse til 3D ? Lidt det samme som ved opstarten af HD.

Mange hilsner,
Joergen
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#100131
Du kan ikke sætte en boks til et non3D-TV og få 3D. Der er fysiske ting, der skal være til stede i TV'et for at det er i stand til at vise 3D.
Af Divindragon
#100885
Er den eneste reelle forskel på V20 og VT20 3D?
Har vi nogen indikationer af at larmen fra G20 ikke er på V modellerne?
Af Dahlsen
#100889
Har haft mit siden det kom på markedet, og det siger ikke en lyd :)
Af Divindragon
#100893
Dahlsen skrev:Har haft mit siden det kom på markedet, og det siger ikke en lyd :)
Det er jo en rigtig god nyhed! :D

Kan du fortælle lidt om dine indtryk, især i forhold til sport herunder fodbold?
Af Dahlsen
#100897
Jamen som jeg før har sagt er der intet dårligt at sige om det. Havde et V10 før og dette er bare en klasse bedre :)
Meget let at betjene, fantastisk billed, mange features og så er designet på VT20'eren super flot.
Mener ikke at der findes noget bedre på markedet og har set dem alle ;)

3D skal man ikke undgå når nu man nu har muligheden, især ikke når man ser 3D anmeldelserne på dette tv. Fodbold i 3D - yes sir !

Men lad os nu se hvad Rasmus & Co siger i anmeldelsen. Jeg er sikker på at det er positivt.
Af Divindragon
#100903
Dahlsen skrev: 3D skal man ikke undgå når nu man nu har muligheden, især ikke når man ser 3D anmeldelserne på dette tv. Fodbold i 3D - yes sir !
Lad mig lige forstå dette rigtigt, mener du at man ser fodbold i 3D. Hvordan kan det lade sig gøre, skal det ikke sendes i 3D før det reelt kan ses i 3D.
Eller er der en form for konversion således at TV´et for det til at se ud som 3D?
Af RogueAgent
#100917
En del kampe ved VM vil blive optaget i 3D - hvorvidt det bliver tilgængeligt i Danmark ved jeg dog ikke, der var på et tidspunkt tale om at Canal Digital ville tilbyde det, men jeg ved ikke om det er bekræftet...

Lidt mere her: http://flatpanels.dk/nyhed.php?subactio ... 1271147700
Af Divindragon
#100930
Det skal jeg fandme se, kunne godt komme til at se rigtig godt ud!!!
Af Poulsen
#101563
Hej
Er der nogen der ved hvornår V20 kommer på markedet og hvornår testen er klar her på siden?


Vh. Poulsen
Af Divindragon
#102753
Nogen der ved noget om hvornår der kommer en test af V20?
Af Jeden
#102758
Mit larmer heller ikke
Af Divindragon
#102956
I en anden tråd er link til en test af V20 i England.

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=16627

Jeg har lige skimmet testen for det som var vigtigst for mig, nemlig om der er samme type fosfor i V20 og VT20 og det er der ikke, så nu er køber jeg G20 :) og håber jeg ikke får en brummer ;;)