Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Divindragon
Perfekt, tak for det link.

Det afgjorde nemlig at jeg nu bestiller G20, for V20 har ikke VT20´s fosfor.

Nu venter bare om den G20 jeg modtager også larmer...
Jeg krydser fingre!

Tak for det!
Af Senic
Phil der foretog testen blev spurgt om han syntes V20 var de flere penge værd en G20 og han svarede:
A big fat yes in my opinion. But go and see them yourself and see.

Selvfølgelig individuelt hvad man føler.. Kan nævne at der følger wifidongle med - det gør der vist ikke til VT20 ?
V20 larmer i hvert fald ikke.. Jeg og 6 andre (efter hånden) har stået lige op ad skærmen og ingen lyd kunne høres . du skal lægge hovedet helt om bag skærmen så kan du fornemme lidt... Blæserne hører du heller ikke.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Senic skrev:Phil der foretog testen blev spurgt om han syntes V20 var de flere penge værd en G20 og han svarede:
A big fat yes in my opinion. But go and see them yourself and see.

Selvfølgelig individuelt hvad man føler.. Kan nævne at der følger wifidongle med - det gør der vist ikke til VT20 ?
V20 larmer i hvert fald ikke.. Jeg og 6 andre (efter hånden) har stået lige op ad skærmen og ingen lyd kunne høres . du skal lægge hovedet helt om bag skærmen så kan du fornemme lidt... Blæserne hører du heller ikke.
Der var Wi-Fi dongle med til VT20 modellen som jeg modtog i forbindelse med testen, men det kan Panasonic selvfølgelig også bare have lagt i, da modellen skulle til test.
Senest rettet af Rasmus Larsen 02 jun 2010, 14:41, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af hans123
Der var dongle med sammen med mit VT20 fra expert
Af Poulsen
Tilsyneladende en godkendt test af en rigtig god skærm. Jeg er spændt på hvornår V20 bliver testet her på siden.

Er der nogle tegn i sol og måne på, at det bliver inden for denne uge ?
Af Jeden
Wifi dongle fulgte også med mit VT20 eksemplar, så tror vist at det er standard.
Af Gaco
Hvad er forskel på V20 og VT20? :o [/list]
Af snowflake
Senic skrev: V20 larmer i hvert fald ikke.. Jeg og 6 andre (efter hånden) har stået lige op ad skærmen og ingen lyd kunne høres . du skal lægge hovedet helt om bag skærmen så kan du fornemme lidt... Blæserne hører du heller ikke.
Hvor mange skærme har I testet med ?
Af Senic
snowflake skrev:
Senic skrev: V20 larmer i hvert fald ikke.. Jeg og 6 andre (efter hånden) har stået lige op ad skærmen og ingen lyd kunne høres . du skal lægge hovedet helt om bag skærmen så kan du fornemme lidt... Blæserne hører du heller ikke.
Hvor mange skærme har I testet med ?
Det var nu kun min egen skærm... så kan self. ikke generalisere..
Af Senic
Rasmus - ifht. testen så var du ikke inde i menuen "farvestyring" eller "Gamma" og ændre noget ?
Af Ekmani
Tunerne (især C) på G20 er blevet hængt en del ud den seneste tid i forskellige fora - man får selvfølgelig hvad man betaler for jo, men vides der noget om der skulle være andre (læs: bedre) tunere i V20 modellen?
Man kunne jo have lov at håbe...

G20 er da helt sikkert en rigtig god skærm til pengene, men tæt på dobbelt pris for V20 kunne jo indikere at den indeholder nogle generelt bedre komponenter eller?

Venligst
K
Af Morten812
Senic skrev:
Gaco skrev:Hvad er forskel på V20 og VT20? :o [/list]
V20 har ikke 3D delen samt en anden phosphor - skulle være lidt langsommere.. Ellers se dette link http://www.panasonic.dk/html/da_DK/4271 ... =TX-P50V20
ser ud som om der er flere forskelle - men jeg tvivler lidt ?!?
Har også svært ved at se der skulle være forskelle når man ser sammenligning... Undre mig at man laver det samme plasma-panel i 2 forskellige udgaver når det ikke fremgår af pana's egen sammenligning.