Log ind med sociale netværk
30. dec 2010, 09:37
Jeg har efter 2 måneder, stadig ikke modtaget min avatar. Så der er nok et postbud, som har fået en lille julegave.
Mvh
Flemming Larsen
Flemming Larsen
30. dec 2010, 10:07
Men nu får jeg heldigvis snart et 42vt20, og så kan jeg i det mindste bestille en ny.
MigSelv skrev:Har jeg gjort et par gange. Den skulle være sendt i starten af december, men de bliver bare ved, med at give sneen skylden. Jeg har fået film som er sendt senere fra usa, så det kan ikke kun være sne.Flemming Larsen skrev:Jeg har efter 2 måneder, stadig ikke modtaget min avatar. Så der er nok et postbud, som har fået en lille julegave.Så er tiden kommet, hvor du skal rykke Panasonic, som foreskrevet på deres hjemmeside.
Men nu får jeg heldigvis snart et 42vt20, og så kan jeg i det mindste bestille en ny.
Mvh
Flemming Larsen
Flemming Larsen
30. dec 2010, 16:13
Flemming Larsen skrev:Så fik jeg et bedre svar fra panasonic. Nu har de accepteret, at den nok ikke kommer, så de sender en ny.MigSelv skrev:Har jeg gjort et par gange. Den skulle være sendt i starten af december, men de bliver bare ved, med at give sneen skylden. Jeg har fået film som er sendt senere fra usa, så det kan ikke kun være sne.Flemming Larsen skrev:Jeg har efter 2 måneder, stadig ikke modtaget min avatar. Så der er nok et postbud, som har fået en lille julegave.Så er tiden kommet, hvor du skal rykke Panasonic, som foreskrevet på deres hjemmeside.

Mvh
Flemming Larsen
Flemming Larsen
Log ind med sociale netværk