Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Swingking
jeg har også give ham et bud , men har ikke hørt noget fra ham af... så mon han går efter et bud på 1500 kr siden han ikke svare tilbage :) :) så bliver det i hverfal ikke mig som køber den..
Senest rettet af Swingking 29. dec 2010, 20:25, rettet i alt 1 gang.
Af Bab
Jeg gætter så på, at dit er højere end mit :)

Han kan jo have andre interesser end at skrive i forum :)

Bab
Af Flemming Larsen
Jeg har efter 2 måneder, stadig ikke modtaget min avatar. Så der er nok et postbud, som har fået en lille julegave.
Brugeravatar
Af MigSelv
Flemming Larsen skrev:Jeg har efter 2 måneder, stadig ikke modtaget min avatar. Så der er nok et postbud, som har fået en lille julegave.
Så er tiden kommet, hvor du skal rykke Panasonic, som foreskrevet på deres hjemmeside.
Af Flemming Larsen
MigSelv skrev:
Flemming Larsen skrev:Jeg har efter 2 måneder, stadig ikke modtaget min avatar. Så der er nok et postbud, som har fået en lille julegave.
Så er tiden kommet, hvor du skal rykke Panasonic, som foreskrevet på deres hjemmeside.
Har jeg gjort et par gange. Den skulle være sendt i starten af december, men de bliver bare ved, med at give sneen skylden. Jeg har fået film som er sendt senere fra usa, så det kan ikke kun være sne.
Men nu får jeg heldigvis snart et 42vt20, og så kan jeg i det mindste bestille en ny.
Af Flemming Larsen
Flemming Larsen skrev:
MigSelv skrev:
Har jeg gjort et par gange. Den skulle være sendt i starten af december, men de bliver bare ved, med at give sneen skylden. Jeg har fået film som er sendt senere fra usa, så det kan ikke kun være sne.
Men nu får jeg heldigvis snart et 42vt20, og så kan jeg i det mindste bestille en ny.
Så fik jeg et bedre svar fra panasonic. Nu har de accepteret, at den nok ikke kommer, så de sender en ny. :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8