Log ind med sociale netværk
9. dec 2010, 18:48
Uanset. En behøver vist nok ikke købe et 3Dtv eller 3D-spiller hos Panasonic.
Ser USA nu har briller med Avatar 3D fra Panasonic.
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/ ... scathed-20
Ser USA nu har briller med Avatar 3D fra Panasonic.
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/ ... scathed-20
12. dec 2010, 00:09
Nu står jeg selv og vil rigtigt gerne ha den film,
men hvad fanden er kvitteringnummer ?
har kiggede over alt på min kvittering og kan ikke se noget bestemt nummer som skulle passe til beskrivelsen.
Kan ikke sende det ind uden det nummer,
nogen som ved hvad det er og hvor hulen man finder det henne ?
men hvad fanden er kvitteringnummer ?
har kiggede over alt på min kvittering og kan ikke se noget bestemt nummer som skulle passe til beskrivelsen.
Kan ikke sende det ind uden det nummer,
nogen som ved hvad det er og hvor hulen man finder det henne ?
12. dec 2010, 00:17
Det kan være kassebonen har et nummer, blot ikke dit dankort nr.
Der skal jo vedlægges en kopi af kvitteringen, så mon ikke de selv kan finde et passende nr.
Jeg vedlagde 2 kvitteringer, fandt kun et nummer på den ene. Dette var godt nok, til at modtage 2 film.
Der skal jo vedlægges en kopi af kvitteringen, så mon ikke de selv kan finde et passende nr.
Jeg vedlagde 2 kvitteringer, fandt kun et nummer på den ene. Dette var godt nok, til at modtage 2 film.
12. dec 2010, 00:26
mangler bare at skrive det kvitteringsnummer,
og har kun en kvittering hvor Dankort nummer og alt det står på,
samt beløb, hvor det købt og ligende.
vil blot ikke ende med jeg ikke skriver kvitteringsnummer på og sende det ind og det så viser sig at det ikke er godt nok og skal sende en ny ind.
MigSelv skrev:Det kan være kassebonen har et nummer, blot ikke dit dankort nr.Jeg har en kopi og klaret alt det andet,
mangler bare at skrive det kvitteringsnummer,
og har kun en kvittering hvor Dankort nummer og alt det står på,
samt beløb, hvor det købt og ligende.
vil blot ikke ende med jeg ikke skriver kvitteringsnummer på og sende det ind og det så viser sig at det ikke er godt nok og skal sende en ny ind.
12. dec 2010, 15:19
Men ja det er bare en spøgs måde at markeds føre sig på eller direkte modsætnign af samme vil jeg sige
Nu kunne man bare godt bruge nogle flere briller i deres nye design.
Og jeg kan klart anbefale at bruge James Camerons egne Panasonic TV indstillinger til Avatar filmen, det bringer faktisk 3D oplevelsen et utrolig visuelt skridt op ad stigen.
Sponk skrev:Hej Jingle. Så fik du filmen, du var ellers meget skeptisk :-)Ja med god grund vel, der blev jo ligesom udmeldt officielt at det kun galt for kunder der købte et Panasonic 3D produkt efter 1. Nov.
Stor Ros Til Panasonic!
vh S
Men ja det er bare en spøgs måde at markeds føre sig på eller direkte modsætnign af samme vil jeg sige

Og jeg kan klart anbefale at bruge James Camerons egne Panasonic TV indstillinger til Avatar filmen, det bringer faktisk 3D oplevelsen et utrolig visuelt skridt op ad stigen.
Mvh.
Jingle
Jingle
14. dec 2010, 12:45
På nedenståendelink kan i se at Avatar i UK først bliver frigivet til Februar 2012. Om det også gør sig gældende for DK og norden er jo så spørgsmålet...
http://hdtvorg.co.uk/news/articles/2010121401.htm
http://hdtvorg.co.uk/news/articles/2010121401.htm
14. dec 2010, 15:57
Det står der rent faktisk ikke, men derimod, at tilbuddet gælder fra 1. november.
1. For at du kan deltage og få et eksemplar af Avatar 3D på Blu-ray, skal du købe et Panasonic 3D-tv, en 3D Blu-ray-afspiller eller en af vores 3D Blu-ray-hjemmebiografsystemer hos en af vores forhandlere i Norden. Kampagnen gælder fra og med den 1. november 2010.
Med lidt god vilje, kan man ud fra grammatikken, godt se sig forbigået ved et køb før 1. november.
Til gengæld, er det heller ikke entydigt udelukket, at køb før 1. november ikke får.
Men faktum er, at 2 køb før 1. november, er blevet belønnet med 2 film.
jingle skrev:HejSponk skrev:Hej Jingle. Så fik du filmen, du var ellers meget skeptisk :-)Ja med god grund vel, der blev jo ligesom udmeldt officielt at det kun galt for kunder der købte et Panasonic 3D produkt efter 1. Nov.
Stor Ros Til Panasonic!
vh S
Men ja det er bare en spøgs måde at markeds føre sig på eller direkte modsætnign af samme vil jeg sige![]()
Det står der rent faktisk ikke, men derimod, at tilbuddet gælder fra 1. november.
1. For at du kan deltage og få et eksemplar af Avatar 3D på Blu-ray, skal du købe et Panasonic 3D-tv, en 3D Blu-ray-afspiller eller en af vores 3D Blu-ray-hjemmebiografsystemer hos en af vores forhandlere i Norden. Kampagnen gælder fra og med den 1. november 2010.
Med lidt god vilje, kan man ud fra grammatikken, godt se sig forbigået ved et køb før 1. november.
Til gengæld, er det heller ikke entydigt udelukket, at køb før 1. november ikke får.
Men faktum er, at 2 køb før 1. november, er blevet belønnet med 2 film.
29. dec 2010, 11:54
Jeg er også interesseret, men ikke til de sindsyge priser, som andre er villige til at betale. Og da der også er bud på PM, så ved jeg ikke engang, hvor jeg skal starte.
Men byder 300 incl porto.
Jeg går selvfølgelig ud fra, at det er den danske version?
Bab
Men byder 300 incl porto.
Jeg går selvfølgelig ud fra, at det er den danske version?
Bab
Log ind med sociale netværk