Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Alfen64
Yes har haft den i PS3'eren og menu und alles er på dansk og det er de samme gule tekster som i bio. 8)
Af Flemming Larsen
Alfen64 skrev:Yes har haft den i PS3'eren og menu und alles er på dansk og det er de samme gule tekster som i bio. 8)
**** hvor er det bare fedt. Nu kan jeg slet ikke vente. Det eneste jeg har at klage over, er at det ikke er extended.
Af Among
For fem minutter siden læste jeg jeres indlæg og fluks måtte jeg ned og tjekke postkassen. Og jo! Der var også bingo her i Aalborg :)
Af Flemming Larsen
De sender dem jo desværre nok afsted i bundter, så der kommer nok først flere sent i næste uge.
Af fatbass
øv bøv sendte også ind d 1.11 og har ik fået nogle endnu :-(
Af trykkertor
I der ikke har fået den, har den nok på mandag.
I hvertfald når vi snakker om at have sendt ind i første halvdel af november.

Er nok bare en postmand eller to der skal se den færdig i weekenden, så har i den.
Af wcc
har osse fået min idag. :)
Af Nicklas A
sendte mit brev afsted i tirsdags 30/11, så glæder mig til at se hvor lang tid der går før jeg for min..

Hvor lang tid gik der med dig?
Af wcc
der er gået cirka 1 måned.
Af Jeden
Jeg håber virkelig jeg får et eksemplar. Mit TV er fra slutningen af Maj. Jeg har sendt ind alligevel i starten af November, så jeg krydser fingre.
Af AppleMan
jeg har haft den i 3 uger nu og den er bare god i 3D men der ikke danske text på den købe af en som hade mange og andra 3d

vil godt købe den text på
Brugeravatar
Af MigSelv
Service udover det sædvanlige, er imponeret af Panasonic.
Sender kopi af kvitteringer, for 2 3d produkter, og hvad er der i postkassen? Nemlig, 2 stk. Avatar 3d blurays.
Af mundt
@ Migselv

Må jeg købe den ene?

Mundt
Brugeravatar
Af MigSelv
mundt skrev:@ Migselv

Må jeg købe den ene?

Mundt
Jeg har muligvis ( er rimelig sikker ), en meget interesseret aftager. Men jeg kan vende tilbage.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8