Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ttkthomsen
Stig jeg skal nok prøve at smide et billede op.

Det blev købt dels pga. Rasmus test af TV og så fordi jeg syntes designet var pænt (har købt et vægbeslat så det kan sidde helt op ad væggen), samtidig med jeg kunne købe en samsung soundbar med blue-ray afspiller i og have det under tv. Men nu har jeg så lige fundet ud af at HT-BD8200 udgår af produktion så jeg er lidt lunken ved at købe den :o
Af ttkthomsen
Jeg har nu haft fjernsynet i 2 måneder og er begyndt at holde rigtig meget af det :) Har fået set den første 3d film og det var en meget positiv oplevelse!

Men jeg har købt sådan en samsung 3d afspiller/harddiskoptager (BD-C8900) og det fungere faktisk meget godt. Dog er der en ting der er vildt irriterende.

Når harddiskoptageren er tændt, kan jeg på mit tv se alle digitale kanaler pånær eksempelvis DR HD?

Når harddiskoptageren er slukket kan jeg godt se DR HD på mit tv men de andre digitale kanalere begynder at flimre (altså der kommer forsinkelse på billede).

Dette problem oplevede jeg ikke med yousee boksen sat til, (kortet til boksen er flyttet over i harddisoptageren).

Er der nogen der har et løsningsforslag således jeg kan se tv kanaler uden flimmer når hardiskoptageren er slukket?

Godt nytår.