Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af akanhjo
kjeldahl skrev:Hvor langt skal man sidde fra 63"ern for at få et "ANSTÆNDIGT/AKSEPTABELT" billede når man ser en tv udsendelse?
2 meter, så vil billedet fremstå naturligt, men om det e behageligt lige netop for dig er noget andet :)
Af NintendoB
Nu håber jeg sq Samsung PS63C7705 sparker røv for har lige vært i elgiganten og lig 21.178,- kr for tvet !

Manden jeg handlet med i elgiganten var til at start med ikke meget for at gå ned i pris men ned i pris kom han da hans Salgsleder kom forbi og to over han ønsket ikke at stå tilbage for kontorlinien.dk´s pris og hev end dag en ekstra 3D brille med oven i hanlene ud over den som man ellers får med tvet så to briller og tv til små 21.178,- kr det er da okay syntes jeg...

Så nu krydser jeg fingre for at alt er som det nu skal være når jeg på fredag for tvet udlevet...
Af Martin Sjøstrand
og hev end dag en ekstra 3D brille med oven i hanlene ud over den som man ellers får med tvet
Tror 2 par briller er normalt. Det fik jeg også med til min.

Med mindre der er noget galt med din skærm, så er jeg sikker på du ikke fortryder dit køb. Jeg bliver til stadighed imponeret over billedet på min.... Glæd dig! :)
Af drjake
NintendoB skrev:Nu håber jeg sq Samsung PS63C7705 sparker røv for har lige vært i elgiganten og lig 21.178,- kr for tvet !

Manden jeg handlet med i elgiganten var til at start med ikke meget for at gå ned i pris men ned i pris kom han da hans Salgsleder kom forbi og to over han ønsket ikke at stå tilbage for kontorlinien.dk´s pris og hev end dag en ekstra 3D brille med oven i hanlene ud over den som man ellers får med tvet så to briller og tv til små 21.178,- kr det er da okay syntes jeg...

Så nu krydser jeg fingre for at alt er som det nu skal være når jeg på fredag for tvet udlevet...
Jeg må indrømme at ovenstående lyder som en and.

Jeg har været inde i Fona på Vesterbrogade for at høre med prisen. Sælgeren i deres Tv afdeling sagde det kostede 28.000.. Jeg fortalte herefter at det kostede 24.375 i Hifi Klubben, og hvad internet prisen var. Han ville matche deres pris, men kun hvis jeg købte en forsikring eller beslag til fuld pris. Så han var ikke til at hive eller stikke i. Levering, brille nr 2 var ekstra.

I KT radio på Vesterbrogade: Efter en 20 mins snak ville han matche Hifi klubben pris minus 500 og gratis levering. Kun 1 brille.

I Hifi Klubben: Ingen prisafslag, ekstra brille eller noget. Var der i 20 min og så ville de give gratis levering (300 kr)

Jeg kunne selvfølgeligt bare købe det over nettet, men vil gerne betale en 1000 - 1500 ekstra for at have en fysisk butik at henvende mig i ved problemer med tvét.

Så hvis du virkeligt har fået Tvét i Elgiganten til den lave pris (uden skjulte medarbejder rabatter eller lign.), ville jeg da utroligt gerne vide hvilken afdeling det er i, så jeg kan score et billigt tv til mig selv! For 21.178,- kr, inc 2 briller er da latterligt billigt i forhold til ovenstående priser ;)

Ps. Hvis der er andre der kender en billig forhandler af Tvét i Københavnsområdet, så sig endeligt til!
Af Fredtoft
Martin Sjøstrand skrev:
og hev end dag en ekstra 3D brille med oven i hanlene ud over den som man ellers får med tvet
Tror 2 par briller er normalt. Det fik jeg også med til min.

Med mindre der er noget galt med din skærm, så er jeg sikker på du ikke fortryder dit køb. Jeg bliver til stadighed imponeret over billedet på min.... Glæd dig! :)
Ja, den skærm har det med at vokse på en, til trods for at den er imponerende fra starten.
Jeg har efterhånden brugt en god del tid på at teste den igennem, og det ser altså ud til at Samsung endelig har ramt rigtigt, og er sluppet af med de værste børnesygdomme. Det ser dog ud til at der er en række områder hvor 50" og 63" versionerne adskiller sig fra hinanden, ikke mindst retention og sortniveau.

Det er første gang jeg reelt har overvejet om de 13" ekstra kan opveje den (lidt) ringere billedkvalitet sammenlignet med min Pioneer 9G.
Af Martin Sjøstrand
Tror jeg nu ikke det behøves at være. Jeg ved at medarbejderprisen i en af de store kæder er på 19.500. Og det er ikke ren indkøbspris, men en lille smule over, ikke meget. Så at de har solgt ham den for 21.500 kan i teorien sagtens lade sig gøre. Det med ekstra brille, det syntes jeg at kan læse, svinger lidt fra sted til sted, om man bare er heldig at det er med eller ej
Af wcc
elgiganten sælger 63" til 21900 er på deres website.
Af trykkertor
NintendoB skrev:Nu håber jeg sq Samsung PS63C7705 sparker røv for har lige vært i elgiganten og lig 21.178,- kr for tvet !
...
Salgsleder kom forbi og to over han ønsket ikke at stå tilbage for kontorlinien.dk´s pris og hev end dag en ekstra 3D brille med oven i hanlene ud over den som man ellers får med tvet så to briller og tv til små 21.178,- kr det er da okay syntes jeg...
Til lykke med en god pris.
Men jeg er lidt nysgerrig. Har du en ordrebekræftelse eller kvittering du kan scanne som "bevis".
Det er fordi jeg selv efter å ha læst det her indlæg rejste til Elgiganten.
Tog med print af min Ordebekræftelse hos Kontorlinien.dk på det her apparat til 20.767,-.
Tog også med den her tråd med prisen opgivet.
Sagde til Elgiganten, at om de kunne klare tv til 21.200,- købte jeg den lige med det samme. Og jeg skulle ikke have en ekstra brille endgang. Kun tv som det leveres originalt.
Sælger og salgsleder brugte i det hele 15-20 minutter på at ringe, gå på internet og det hele.
(Nok mest sandsynlig for at finde ud hvilken Elgigant der har gjort det her, for de vil nok stoppe det. De spurtgte om jeg havde læst det på recordere.dk eller hvor. Og jeg sagde det står sort på vhit på flatpanels.dk).
Svaret de kom frem til efter 15-20 minutter og mange telefoner var uanset at nettpris 21.999,- er det billigste de kan klare. Og det engang uden ekstra brille.

De sagde til mig at det indlæg her i tråden mest sansynlig var fis, og ikke reelt i det hele taget.

Så jeg er lidt nysgerrig på om de blæser fis. Kunne været sjov at se en scan/photo af kvitteringen på 21.178,- med ekstra brille.
Af Vinkel
drjake skrev:

Jeg har været inde i Fona på Vesterbrogade for at høre med prisen. Sælgeren i deres Tv afdeling sagde det kostede 28.000.. Jeg fortalte herefter at det kostede 24.375 i Hifi Klubben, og hvad internet prisen var. Han ville matche deres pris, men kun hvis jeg købte en forsikring eller beslag til fuld pris. Så han var ikke til at hive eller stikke i. Levering, brille nr 2 var ekstra.

I KT radio på Vesterbrogade: Efter en 20 mins snak ville han matche Hifi klubben pris minus 500 og gratis levering. Kun 1 brille.

I Hifi Klubben: Ingen prisafslag, ekstra brille eller noget. Var der i 20 min og så ville de give gratis levering (300 kr)

Jeg kunne selvfølgeligt bare købe det over nettet, men vil gerne betale en 1000 - 1500 ekstra for at have en fysisk butik at henvende mig i ved problemer med tvét.

Så hvis du virkeligt har fået Tvét i Elgiganten til den lave pris (uden skjulte medarbejder rabatter eller lign.), ville jeg da utroligt gerne vide hvilken afdeling det er i, så jeg kan score et billigt tv til mig selv! For 21.178,- kr, inc 2 briller er da latterligt billigt i forhold til ovenstående priser ;)

Ps. Hvis der er andre der kender en billig forhandler af Tvét i Københavnsområdet, så sig endeligt til!
Hej Flatpanels :)

Jeg kan sige god for den angivne pris på kr. 21.178, da jeg selv har været med til at forhandle prisen i Elgiganten med "NintendoB" samt ekspedienten.

Billede

(Kvitteringen har fået fjernet personlige informationer, for ikke at hænge nogle ud, eller dele købers personlige data)

Billede

Dertil skal det nævnes at, som i kan se, fragten er inkl. også. Brillerne kan vi heller ikke lige finde en pris på, men de står altså på bordet og var med i prisen ved samlet betaling.

Men vi må jo så konkludere at vi jyder åbenbart er bedre til at forhandle(hustle) priser end på den anden side af broen.
Af trykkertor
Fedt nok.
Var bare min Elgigant med sælger og salgsleder der påstod at det ikke var mulig at få lavet sådan en handel nogen steds i keden.
Af drjake
NintendoB skrev:
Men vi må jo så konkludere at vi jyder åbenbart er bedre til at forhandle(hustle) priser end på den anden side af broen.
Zomg :o

Det er altså muligt at få den så langt ned i pris...
Det er jo både godt og skidt for mit vedkommende.

Godt: Fordi jeg ved hvor jeg skal bruge min tid på at forhandle.

Skidt: Fordi nu vil jeg på ingen måde betale mere end 22.000 for den og af ren stædighed blive ved med at lede til jeg får den til de penge.

Så kom frit frem hvis der er andre der har fundet tvét til en god pris i KBH området. (B
Af trykkertor
Hvorfor ikke Kontorlinien.dk ?
Fragtfrit til 21.178,-

(Eller som jeg har på min ordrebekræftelse, 20.767,- :) bestilt for lige over en uge siden )
Af Vinkel
trykkertor skrev:Hvorfor ikke Kontorlinien.dk ?
Fragtfrit til 21.178,-

(Eller som jeg har på min ordrebekræftelse, 20.767,- :) bestilt for lige over en uge siden )
Også dem som "vi" har brugt som prissammenligning.
Af drjake
trykkertor skrev:Hvorfor ikke Kontorlinien.dk ?
Fragtfrit til 21.178,-

Jeg har bare været ret uheldig med butikker der er lukket og RMA sager, så foretrækker at købe, så dyr en ting i en butik, hvor man er lidt bedre sikret ved rma osv.