Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pede2970
Og jeg vil bestille samme PS50C7705 i dag så jeg talte med Samsung DK i går for at få oplysning om kampagne og de fortalte også at kampagnen med 2 stk ekstra briller, Shrek-film og en ekstra 3D film, stadig kørte og der kunne gå nogle uger.

Hvordan er det TV så. Jeg er lidt nervøs for at mit evt. er defekt når det kommer med larm fra panel eller strømforsyning(Buzzz). :(
Af irma_n
har ikke modtaget den endnu - men hvis der er defekt/buzz så må man bare levere tilbage og bytte til en ny :-)

Hmmm....må også kontakte samsung så :-)
Af calle3
jeg har også lige fået mig et 7705, kørt med det i 14 dage cirka.. og det er fuldstændig lydløs synes jeg.. ingen buzz overhovedet :-)
Af irma_n
jeg har så skrevet med wupti hvor jeg har bestilt min skærm og de siger at tilbudet for dem sluttet d.31.12 - så ingen ekstra 3D pakke til mig :-(
Af Pede2970
Det er ikke korrrekt hvad Wupti siger. Kampagnen køre endnu. jeg var ude for det samme da nogle fladskærme på deres side er markeret med ekstra tilbehør og andre skærme er ikke markeret så jeg ringede til Samsung DK, 70701970 og fik besked at såfremt man IKKE fik udstyret hos forhandleren skulle man kontakte Samsung.
Fedt at høre der altså er skærme som INTET fejler. Høre stadig gerne lidt om oplevelsen med igangsætning, updatering af SW og første indtryk.
Af irma_n
hvad fik i en voucher til? Jeg ringede til samsung og fik voucher til shrek bundle.

Men synes bare at jeg har læst andre steder at man plejer både at få shrek + ekstra par 3d briller + 3 imax 3d film? -- er der nogen der har fået hele denne pakke?
Af Permoje
Hej

Hvad er så konklutionen ???

Hvor kan vi få pakken med lige nu ???

Jeg skal have et Tv 7705 modellen. kan jeg få pakken med nogenn steder ???

Takker for den spændende tråd..... :)

Mvh. Per
Af Pede2970
jeg mener bundle består af 3 Shrek/3D film, 1 sæt ekstra briller og en ekstra "natur" 3D film.

Kan følge op på det på mandag. Har bestilt min PS50C7705 i dag, hos Kanonpriser.com aka, Wupti.com O-O
Af irma_n
jeg bestilte min via wupti også men fik ingen voucher da de sagde at tibudet var udgået.

Derfor ringede jeg til siemens der sendte mig en voucher for shrek film
Af Pede2970
Irma, jeg går ud fra du mener Samsung.

Fik du kun Shrek film. Fik du ikke et sæt ekstra briller ?
Af irma_n
hi hi...ja samsung :-)

Og fik et par briller med fladskærmen - troede bare at der kom et par mere med shrek bundle
Af Pede2970
ok, så må jeg lige præciserer mit spørgsmål.

Med selve fladskræmen skal der følge et sæt 3D briller.

Med Shrek bundle skal der være 1 sæt ekstra 3D briller og nogle Shrek film og måske en 3D naturfilm. O-O

Hvor meget fik du med bundle?
Af irma_n
Med skærmen fik jeg et par 3D briller!

Shrek bundle bestilte jeg først i går - men på den voucher jeg bestilte med står der at det kun er shrek film som er med i den bundle. Dvs. ingen ekstra brille eller naturfilm
Af Pede2970
Ok, total forvirring. Jeg har lige talt med Samsung igen.

Der er INGEN kampagne pt. Der var en kampagne som kørte til 14 Januar 2011. Folk der købte inden den dato kunne frem til 25 marts indløse en voucher som skulle give 3D film OG ekstra sæt briller.
Altså ikke kun film.

Mega nedern. Jeg bestilte nemlig mit I går...og får nu den kolde skulder.