24. dec 2010, 00:48
#124567
alle samsung 3d fjernsyn som er købt på nettet, er parallel import, når du køber på nettet fraskriver du dig retten til support fra samsung.
det vil sige alt tilbehør, som "skulle være med i pakken" er butikkens ansvar og ikke samsung. + hjemmeservice og 2 års fuld garanti, er også væk, du har kun reklamations retten.
så lad være med at bitche over samsung, det står på deres hjemmeside omkring deres support og garanti.
http://www.samsung.com/dk/support/warra ... Y.WARRANTY
Desværre er der mange der ligger skylden for manglende support over på producent, istedet for den manglende oplysning som deres forhandler giver dem.
det ser rigtig godt ud at du kan spare x antal 1000 på et fjernsyn, og der er en rimelig hurtig levering, men ærgeligt at du ikke har de samme rettigheder, som personen der har købt hos en autoriseret forhandler. det skriver de ikke på hjemmesiden, hvor man bestiller. og derefter bruger man dette forum til at tude over det bagefter.
så jeg vil give trykkertor ret, lidt research kunne gøre underværker, måske undersøge hvor forhandler får deres produkter fra, og hvad der følger med, inden kortnummer bliver tastet.Når du har købt på nettet, og de 14 dages returret er gået har du accepeteret at du ikke har de samme rettigheder, som dem i butik, det er også derfor det måske er lidt dyre at købe i butik, men du får det rigtig produkt, med de rigtig specs, alle garantier og support fra samsung, og alt kampagne tilbehør. og så er man ikke en lus mellem to negle, iøvrigt en situation som man selv har bragt sig selv i, ved lidt research kunne man have undgået det.
det vil sige alt tilbehør, som "skulle være med i pakken" er butikkens ansvar og ikke samsung. + hjemmeservice og 2 års fuld garanti, er også væk, du har kun reklamations retten.
så lad være med at bitche over samsung, det står på deres hjemmeside omkring deres support og garanti.
http://www.samsung.com/dk/support/warra ... Y.WARRANTY
Desværre er der mange der ligger skylden for manglende support over på producent, istedet for den manglende oplysning som deres forhandler giver dem.
det ser rigtig godt ud at du kan spare x antal 1000 på et fjernsyn, og der er en rimelig hurtig levering, men ærgeligt at du ikke har de samme rettigheder, som personen der har købt hos en autoriseret forhandler. det skriver de ikke på hjemmesiden, hvor man bestiller. og derefter bruger man dette forum til at tude over det bagefter.
så jeg vil give trykkertor ret, lidt research kunne gøre underværker, måske undersøge hvor forhandler får deres produkter fra, og hvad der følger med, inden kortnummer bliver tastet.Når du har købt på nettet, og de 14 dages returret er gået har du accepeteret at du ikke har de samme rettigheder, som dem i butik, det er også derfor det måske er lidt dyre at købe i butik, men du får det rigtig produkt, med de rigtig specs, alle garantier og support fra samsung, og alt kampagne tilbehør. og så er man ikke en lus mellem to negle, iøvrigt en situation som man selv har bragt sig selv i, ved lidt research kunne man have undgået det.