Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kjelds
ComCool skrev:Jeg oplever en brummen/buzz fra mit, og det er ret tydeligt ved lavt lyd niveau. Er der andre der oplever dette? :((
Jeg kan ikke høre det mindste fra min skærm. Ved ikke om jeg har været heldig, men synes nu ikke jeg har set mange brokke sig over at den brummer. Desuden er min skærm hængt op med et billigt ultra slim vægbeslag (fik det med i købet) som jeg har hørt skulle få den til at larme mere. Dog stadig ikke en lyd :)

Tror blot du skal kontakte Samsung Prestige service, så fikser de det for dig. Har hørt deres kundeservice skulle være eminent.

Nogen der har erfaring med Samsungs All share til denne skærm? Kan ikke få skidtet til at virke. Har prøvet med både PS3 media server og Samsungs eget server program på windows 7, men den vil ikke afspille filerne :(
Af ThomasMac
AndreasV skrev:Har nogen prøvet det nye firmware (07/07/2010) ?
Det har jeg (det er dog 12/07/2010 0016 (Udkom idag) (50" & 63" 7705)

Jeg har dog ingen anelse hvad der er sket O-O
Af Gavin
Nu har jeg modtaget mit eksemplar idag fra fladskærmsshoppen.

Har et spørgsmål ang. manual, burde den ikke også stå på dansk når det er en nordisk model? Der er ikke et eneste nordisk sprog i manualen, og det går jo rimlig meget imod det samsung selv reklamere med:
http://www.samsung.com/dk/consumer/pdf/ ... nTV_dk.pdf
Af ThomasMac
Gavin skrev:Nu har jeg modtaget mit eksemplar idag fra fladskærmsshoppen.

Har et spørgsmål ang. manual, burde den ikke også stå på dansk når det er en nordisk model? Der er ikke et eneste nordisk sprog i manualen, og det går jo rimlig meget imod det samsung selv reklamere med:
Min er på dansk, men den er heller ikke købt på nettet.
Af Gavin
Tak for svaret. :)

Kan dog ikke se at det skulle have nogen betydning at det er købt på nettet, så længe det er den nordiske model der ender på XXE.

Har sendt en mail til samsung for at se om de vil sende mig en ;)
Af lennon
Gavin skrev:Tak for svaret. :)

Kan dog ikke se at det skulle have nogen betydning at det er købt på nettet, så længe det er den nordiske model der ender på XXE.

- hvad med brummen ? ?
Af Gavin
lennon skrev:

- hvad med brummen ? ?
Jeg skal have øret helt tæt på bagsiden af skærmen for at kunne høre utroligt lidt, så på det punkt er det helt perfekt! :)
Af ThomasMac
lennon skrev:

- hvad med brummen ? ?
For mit vedkomne har det ikke været et problem, men jeg venter stadig på at få mit vægbeslag, så den er ikke hængt op endnu, jeg poster et billede når det langt om længe kommer op på væggen ;O) Jeg vil dog sige, at når jeg om morgen hvor alt er og SKAL være stille, med det samme høre en svag brummen ved lav volume - det er dog meget afhængig af hvordan jeg sidder. Men synes det er på niveau med mit tidligere 50" Pioneer, så tror ikke det kan være mindre. Det bør i hvertfald ikke afskrække nogen. Men det KAN høres ved lav volume. Så snart man skruer op på helt normal styrke, hører jeg det ikke. Det er også mit indtryk at det er værst lige når det tændes og gradvist blir mindre (I modsætning til hvad andres oplevelse har været)
Af Gavin
For en god ordens skyld så kommer mit også først op på væggen imorgen. Men kan intet høre selv om den er på mute, blev lige nødt til at slukke den bærbare, køleskab og et ur for at se om jeg så kunne høre noget, men det kunne jeg stadig ikke, kun hvis jeg kom helt om bag skærmen med øret tæt på.

Men nu fandt jeg så ud af at mit køleskab egentlig larmer utroligt meget! :p
Af ThomasMac
Gavin skrev:For en god ordens skyld så kommer mit også først op på væggen imorgen. Men kan intet høre selv om den er på mute, blev lige nødt til at slukke den bærbare, køleskab og et ur for at se om jeg så kunne høre noget, men det kunne jeg stadig ikke, kun hvis jeg kom helt om bag skærmen med øret tæt på.

Haha, ja ;o) Mit er 63" ved ikke om det gør en forskel, og så er der det med hørelsen - Ører jo så forskellige :)
Af Gavin
ThomasMac skrev:
Gavin skrev:For en god ordens skyld så kommer mit også først op på væggen imorgen. Men kan intet høre selv om den er på mute, blev lige nødt til at slukke den bærbare, køleskab og et ur for at se om jeg så kunne høre noget, men det kunne jeg stadig ikke, kun hvis jeg kom helt om bag skærmen med øret tæt på.

Haha, ja ;o) Mit er 63" ved ikke om det gør en forskel, og så er der det med hørelsen - Ører jo så forskellige :)
Det kan godt være det er de 13" ekstra der gør forskellen, men det kan selvfølgelig også være hørelsen. Men jeg er ihvertfald superglad for at jeg ikke skulle til at sende det tilbage igen lige med det samme, hvilket jeg havde frygtet lidt ud fra andres oplevelser. :)
Af Akyhne
yakken skrev:
netfors skrev:Er der nogen der kan svare på, om man kan bruge Viasat i den indbyggede tv tuner (DVB-S)? :s
I specifikationen står der DVB-S (Canal Digital). Det står i hver tilfælde på hifi klubbens hjemmeside. :o
Det kan du ikke. Det er kun Canal Digital indtil videre.
Det er jo bare en almindelig satellittuner, så det burde kunne lade sig gøre. Du kan tage en hvilken som helst satellit med den indbyggede tuner. Elgiganten sælger et CA-modul til Viasat. Kortet/abonnementet skal blot paires med CA-modulet.

Har selv Canal Digital i mit LE40C675. Det virker utroligt godt!

Hvis det ikke virker, er del vel blot et spørgsmål om tid indtil Viasat får sig taget sammen.
Af Gavin
Gavin skrev:Nu har jeg modtaget mit eksemplar idag fra fladskærmsshoppen.

Lige et svar på mit eget spørgsmål. Fladskærmsshoppen kontaktede deres leverandør og skrev hurtigt tilbage om at det var en fejl at der ikke var dansk manual med, så der bliver sendt en med posten. :)
Af ThomasMac
Gavin skrev:
ThomasMac skrev:

Det kan godt være det er de 13" ekstra der gør forskellen, men det kan selvfølgelig også være hørelsen. Men jeg er ihvertfald superglad for at jeg ikke skulle til at sende det tilbage igen lige med det samme, hvilket jeg havde frygtet lidt ud fra andres oplevelser. :)
Jeg kan til gengæld INTET hører bag fra fjernsynet, har fundet ud af at det er selv panelet der har en svag brummen fra fronten, hvis jeg lægger øret ind til selve billedet. Nu prøvede jeg lige at lytte da jeg kom hjem fra arbejdet og kan intet som helst høre hvis jeg bare er 50 cm. væk. - Det må være mine morgenører der er ekstra følsomme :D
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22