3. aug 2010, 10:29

Tror blot du skal kontakte Samsung Prestige service, så fikser de det for dig. Har hørt deres kundeservice skulle være eminent.
Nogen der har erfaring med Samsungs All share til denne skærm? Kan ikke få skidtet til at virke. Har prøvet med både PS3 media server og Samsungs eget server program på windows 7, men den vil ikke afspille filerne
ComCool skrev:Jeg oplever en brummen/buzz fra mit, og det er ret tydeligt ved lavt lyd niveau. Er der andre der oplever dette?Jeg kan ikke høre det mindste fra min skærm. Ved ikke om jeg har været heldig, men synes nu ikke jeg har set mange brokke sig over at den brummer. Desuden er min skærm hængt op med et billigt ultra slim vægbeslag (fik det med i købet) som jeg har hørt skulle få den til at larme mere. Dog stadig ikke en lyd

Tror blot du skal kontakte Samsung Prestige service, så fikser de det for dig. Har hørt deres kundeservice skulle være eminent.
Nogen der har erfaring med Samsungs All share til denne skærm? Kan ikke få skidtet til at virke. Har prøvet med både PS3 media server og Samsungs eget server program på windows 7, men den vil ikke afspille filerne