Log ind med sociale netværk
28. jun 2010, 16:44
Men modeller som ue40C8705, ue46C8705, UE55C8705 er LED skærm modeller.
Samsung PS50C7705 er en plasma skærm model.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1262848937
gizmo69 skrev:Er Samsung C7705 og C8000 nøyaktig samme tv-en slik mange hevder, eller er C8000 en enda bedre tv?C8000 er betegnelse for ikke skandinavisk modeller. Hvor du ikke få Samsung Prestige Service eller 8-serie.
Men modeller som ue40C8705, ue46C8705, UE55C8705 er LED skærm modeller.
Samsung PS50C7705 er en plasma skærm model.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1262848937
28. jun 2010, 17:24
På Samsungs officielle danske hjemmeside står PS50C7705 anført til ikke at være udstyret med Motion Judder Canceller, men det mener jeg jo nok at den har. Prøvede nemlig at slå det til og fra hos en forhandler der havde det udstillet. Venligst be- eller afkræft om Samsung har lavet en fejl i deres specs.
Motion Judder Canceller: Nej
Se selv her: http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-h ... fullspec=F
Motion Judder Canceller: Nej
Se selv her: http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-h ... fullspec=F
28. jun 2010, 23:45
Nick_S skrev:De har lavet en fejl.Men den Motion Judder Canceller er måske ikke så vigtig heller, når jeg læser i Canadian HiFi sin test:
PS50C7705 HAR med sikkerhed Motion Judder Canceller.
While calibrating the picture, I also turned off the Motion Judder Canceller, and I recommend that every owner does so as well. This feature, now included in most TVs, attempts to solve the picture judder in fast moving scenes but instead gives the picture a very unnatural motion.
4. jul 2010, 07:59
Så Mandag skulle jeg være den lykkelige ejer af PS50C7705. Glæder mig meget. Nu er jeg ikke en af dem der har meget tid i det daglige (arbejdet tager en stor del af tiden) men mon ikke jeg får det stilet og justeret rigtigt ind på et tidspunkt, samt prøvet og lært de forskellige ting dette TV kan.
ll-Alex-ll skrev:Lige ankommet fra ferie 8) i Spanien og der ligger en besked om at mit TV er ankommet, så det leveres som aftalt, det er proffmaritza skrev:Det håber jeg ikkeJeg ville ringe til dem, hvis jeg var dig. Jeg fik oplyst det samme som dig, indtil sidste uge, hvor jeg fik afvide det var udskudt til august - Af Samsung. Men det kan være du er en af de heldigeSamsung har lovet at levere nogle få paneler, dem som ligger som ordre/bestilling oplyser expert, så det har de bare at holde

4. jul 2010, 12:28
maritza skrev:Fedt fedt fedt. Er slet ikke misundelig, eller noget 8)ll-Alex-ll skrev:Lige ankommet fra ferie 8) i Spanien og der ligger en besked om at mit TV er ankommet, så det leveres som aftalt, det er proffmaritza skrev:Det håber jeg ikkeJeg ville ringe til dem, hvis jeg var dig. Jeg fik oplyst det samme som dig, indtil sidste uge, hvor jeg fik afvide det var udskudt til august - Af Samsung. Men det kan være du er en af de heldigeSamsung har lovet at levere nogle få paneler, dem som ligger som ordre/bestilling oplyser expert, så det har de bare at holde
Så Mandag skulle jeg være den lykkelige ejer af PS50C7705. Glæder mig meget. Nu er jeg ikke en af dem der har meget tid i det daglige (arbejdet tager en stor del af tiden) men mon ikke jeg får det stilet og justeret rigtigt ind på et tidspunkt, samt prøvet og lært de forskellige ting dette TV kan.
4. jul 2010, 19:30
ll-Alex-ll skrev:Ja ok, føler tros alt lidt med alle dem der ikke kan få deres TV endnumaritza skrev:Fedt fedt fedt. Er slet ikke misundelig, eller noget 8)ll-Alex-ll skrev: Jeg ville ringe til dem, hvis jeg var dig. Jeg fik oplyst det samme som dig, indtil sidste uge, hvor jeg fik afvide det var udskudt til august - Af Samsung. Men det kan være du er en af de heldigeLige ankommet fra ferie 8) i Spanien og der ligger en besked om at mit TV er ankommet, så det leveres som aftalt, det er proffSå Mandag skulle jeg være den lykkelige ejer af PS50C7705. Glæder mig meget. Nu er jeg ikke en af dem der har meget tid i det daglige (arbejdet tager en stor del af tiden) men mon ikke jeg får det stilet og justeret rigtigt ind på et tidspunkt, samt prøvet og lært de forskellige ting dette TV kan.

9. jul 2010, 11:55
Vi er mange som foretrækker det rene billede, og jeg vil også til enhver tid slå funktioner som denne fra, også selv om det vil give noget judder, især på Blu Ray som kører med 24Hz. Det er simpelthen en del af formatet.
trykkertor skrev:Det er jo den gamle diskussion om man foretrækker det rene billede eller et processeret billede.Nick_S skrev:De har lavet en fejl.Men den Motion Judder Canceller er måske ikke så vigtig heller, når jeg læser i Canadian HiFi sin test:
PS50C7705 HAR med sikkerhed Motion Judder Canceller.While calibrating the picture, I also turned off the Motion Judder Canceller, and I recommend that every owner does so as well. This feature, now included in most TVs, attempts to solve the picture judder in fast moving scenes but instead gives the picture a very unnatural motion.
Vi er mange som foretrækker det rene billede, og jeg vil også til enhver tid slå funktioner som denne fra, også selv om det vil give noget judder, især på Blu Ray som kører med 24Hz. Det er simpelthen en del af formatet.
Panasonic P55VT60
Yamaha DSP-Z7
Oppo BDP-83SE
B&W XT-serie
Yamaha DSP-Z7
Oppo BDP-83SE
B&W XT-serie
9. jul 2010, 21:28
Så er TV'et også endelig modtaget her. Godt en måned længere end forventet!
Indtil videre super tilfreds
Havde den gamle 855'er med en del støj og det nye er næsten lydløs i forhold til. Med hensyn til billedkvalitet, ser jeg ikke den helt store forskel, udover Motion Judder Canceller, som giver det kunstige look til billedet. Heldigvis kan det deaktiveres i menuen. 8)
Indtil videre super tilfreds

Havde den gamle 855'er med en del støj og det nye er næsten lydløs i forhold til. Med hensyn til billedkvalitet, ser jeg ikke den helt store forskel, udover Motion Judder Canceller, som giver det kunstige look til billedet. Heldigvis kan det deaktiveres i menuen. 8)
Log ind med sociale netværk