Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
Du skal ikke være sikker på det er det samme som C7705. Det kan ligeså godt være en lidt bedre version af C685, og dette tv er altså knap så godt som C7705. Jeg kan ikke svare dig på det, for jeg har ikke nærlæst specs, og jeg har ikke læst nogen test endnu.

Hvis udviklingen er den samme som mellem 2009 og 2010, så vil D8005 være lidt forbedret ifht. C7705. Den næstbedste model er altså kun noget vi kan gisne om p.t.
Af colaflaskeN
Altså pengene er til et VT30, men konen er ikke enig i at der skal bruges så mange :(. Men kunne da være man skulle vente og se hvad den test siger, men ville godt kunne leve med et 7705C til 9500 Men ikke på lager nogen steder :(
Af Pape
Hehe trist.. det er altid nemmere at bede om tilgivelse end at bede om lov;p

Ej men designet på VT30 er da også klart federe.. men ok hvis du nu alligevel skal vente og penge skal være et problem så er lg da et godt bud da det er pris billigt og tilsvarende lækkert i design og tror bestemt at det kommer til at bide VT30 i haserne.. dog har glasfronten lidt problemer med refleksioner om dagen.. men men skal vi ikke håbe at det er væk på PZ950 modellen :D drømme drømme o0O
Af Mysen
Jeg synes det er interessant at vide om PZ950 kan levere 1500cd/m2 lys, som der står under specs. Det bør man teste. Det virker jo helt grotesk, og så kan man jo tage den med sig på byggepladsen i stedet for en 500w halogen.
brænder den magnesium af eller bruger den fosfor som andre plasmaskærme?
Brugeravatar
Af IT-Bruger
colaflaskeN skrev:Slet ingen der har nogle inputs? Eller bør jeg vente lidt og købe Panasonic 50 VT30? Eller bare ta det i 42, fra tyskland? eller den nye samsung.
Herhjemme koster et VT30 i 50" blot 1.300.- mere end et 42" og nok det bedste plasma-panel der fås for penge lige nu. Læg mærke til at for fem tommer ekstra så skal du punge ud med ca. 7.5K mere.

Skulle jeg købe nyt i dag var der ingen tvivl om, at 50" VT30 stod allerøverst på listen.....især fordi det til prisen (14.3K) ligner et rent røverkøb, hvor du får 3D, 2xbriller og wifi, udover et ultrasuverænt panel.
Af colaflaskeN
Har nu fundet ps50c7700 altså en ikke nordisk model, skal jeg holde mig fra denne eller hvad siger i? Er der noget den ikke kan?