Log ind med sociale netværk
19. apr 2011, 22:35
Jeg skal til Sony i Lyngby i morgen formiddag, så skal jeg se på det, både som 2D og 3D fjernsyn. Mit dilemma er nok mest, at de sælger de gamle HX900 modeller for 15000 mens lager haves, det er altså kun 1500kr mere for den gamle topmodel.
Så det skal jeg også lige overveje. Men tror ikke jeg køber i morgen, så skal jeg i hvert fald møde en dygtig sælger. ;-)
Men jeg skal nok skrive, hvad jeg erfarer i morgen. Håber du gør det samme.
Mvh Jan
Så det skal jeg også lige overveje. Men tror ikke jeg køber i morgen, så skal jeg i hvert fald møde en dygtig sælger. ;-)
Men jeg skal nok skrive, hvad jeg erfarer i morgen. Håber du gør det samme.
Mvh Jan
21. apr 2011, 19:31
Hej Arcadia
Så er mit nye fjernsyn sat op i stuen.
Jeg var ude for at kigge på Sony NX720 med henblik på at købe, det hele så fint ud indtil jeg så den i 3D. :-( Jeg ved godt at dette fjernsyn ikke er særlig velegnet til 3D. Men når det der, så skal det virke ordenligt. Men det gjorde det bestemt ikke. Hele den overste kant viste ikke 3D, det er ikke iorden. Jeg fik tilgængel en fin pris på en HX900 demo i butikken i Roskilde. Så der slog jeg til. Det er godt nok et pænt billede.
Mvh Jan
Så er mit nye fjernsyn sat op i stuen.
Jeg var ude for at kigge på Sony NX720 med henblik på at købe, det hele så fint ud indtil jeg så den i 3D. :-( Jeg ved godt at dette fjernsyn ikke er særlig velegnet til 3D. Men når det der, så skal det virke ordenligt. Men det gjorde det bestemt ikke. Hele den overste kant viste ikke 3D, det er ikke iorden. Jeg fik tilgængel en fin pris på en HX900 demo i butikken i Roskilde. Så der slog jeg til. Det er godt nok et pænt billede.
Mvh Jan
21. apr 2011, 19:57
Hmm skuffende. Dog regner jeg ikke med at se 3D.. Synes det er meget overvurderet og generelt ubehageligt at se på. Kunne være det kunne fange mig hvis det var 100% passiv uden briller og ikke gik ud over kvalitet, men der går nok nogle år endnu (hvis det altså ikke er feset ud i sandet inden ligesom sidst). Hvad fik du HX for? Ku være det kunne være et godt alternativ. Det er sådan set til mine forældre og ikke til mig selv, men har lovet at hjælpe dem med at finde, idet de ikke selv har forstand
Jeg købte selv et 50" LGPZ950W plasma i går som jeg indtil videre er yderst imponeret over 

Log ind med sociale netværk