Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af N_Djot
#136824
Hvis vi kan få afklaret spørgsmålet vedr. kompabilitet til det danske signal kunne jeg interesseret i en GT30 i 46", men føler ikke for at have en boks stående så kræver at tunerne spiller med det danske signal?
Af mart198i
#136825
radiomand skrev:Panasonic TX-P42GT30E = Europa model

Panasonic TX-P42GT30Y = Nordisk model (Boxer/YouSee/Canal Digital godkendt)

Panasonic TX-P42G30E = Europa model

Panasonic TX-P42G30Y = Nordisk model (Boxer/YouSee/Canal Digital godkendt)
Hm...Ikke fordi jeg ikke tror på hvad du siger, men synes det er lidt underligt at AV-connection skriver E på deres modeller og de skriver at alle deres modeller er nordic!? :s
Af basse32
#136828
Måske radiomanden kunne mixe et tilbud på gt30 serien, så ville vi smide vores penge i danmark og ikke i tyskland. ;) Det er da det jeg helst ville.
Men ind til videre kan jeg læse at de engelske skulle være identiske med de danske, men noget tyder på at der også er dvb-t2 tuner i den tyske. Det forvirrer mig dog de ikke kalder den det! O-O
Og ja der plejer ikke at være noget problem med tuner på import modellerne, ikke hos dem jeg har hørt fra.
Af N_Djot
#136830
Jeg vil også gerne smide 1-2000kr. ekstra for at købe igennem en dansk forhandler, men det er klart at når Panasonic Centre Danmarks pris for GT30 46" ligger på 14995kr. og den tyske onlineforhandlers pris er 10283kr. (1379€ selvfølgelig + fragt) kan det blive relativt svært at mødes. Men jeg hører da også gerne, hvis radiomanden kan komme med et tilbud :)
Af maskus
#136831
Jeg tror personligt ikke, at der bliver problemer med "E"; men vi får snart at se ;)
Af kastan
#137674
Hvordan får man det til dk hvis man bestiller det i tyskland? :P
Sider som f.eks. redcoon.de?
Af N_Djot
#138240
Nogen der har erfaringer med hvorvidt de tyske online forhandlere medsender underskrevet paneuropæisk garantibevis så man kan få sit tv serviceret af Panasonic Danmark? Vil gerne have navne på eventuelle forhandlere der gør dette :)

Takker!!!
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#138246
Det er vel bare at sende en mail ang. garantibevis. Evt. kan du høre Panasonic DK om de godtager et købsbevis fra Tyskland?

Tror denne forhandler er blandt de billigeste der sender til DK. Alle tager typisk EUR 90 i forsendelse.

Bemærk at du hos ovennævnte forhandler får Wifi-modul + 2 par 3D-briller med, hvilket ikke alle giver dig med i købet.
Af hesselballe
#138290
IT-Bruger skrev:Det er vel bare at sende en mail ang. garantibevis. Evt. kan du høre Panasonic DK om de godtager et købsbevis fra Tyskland?

Tror denne forhandler er blandt de billigeste der sender til DK. Alle tager typisk EUR 90 i forsendelse.

Bemærk at du hos ovennævnte forhandler får Wifi-modul + 2 par 3D-briller med, hvilket ikke alle giver dig med i købet.
Her er der en som er billigere (jeg har tidligere uden problemer købt hos dem): http://www.medianess.de/programID/1/par ... 34172.html

Bemærk at der under specifikationerne står: DVB-S2 ;)
Af basse32
#138291
Jeg har fået mit 46GT30E version, det er købt hos JAMAN.DK.
På deres hjemmeside står der at den har DVB-T2 tuner, men jeg kan desværre ikke bekræfte det ud fra de papirer jeg har fået med. Jeg har skrevet til JAMAN om de er 100% sikre, men intet hørt endnu. O_O

Ellers et kanon tv som er en kæmpe opgradering fra mit 37PX80, og det er godt jeg gik et hak i tommer over hvad jeg først ville. ;) Så tak til dem herinde der hver gang råder til flere tommer.
Af Evolator
#138317
radiomand skrev:Panasonic TX-P42GT30E = Europa model

Panasonic TX-P42GT30Y = Nordisk model (Boxer/YouSee/Canal Digital godkendt)

Panasonic TX-P42G30E = Europa model

Panasonic TX-P42G30Y = Nordisk model (Boxer/YouSee/Canal Digital godkendt)
Nu det ikke fordi jeg kigger efter nyt tv lige pt. Men blev lidt nysgerrig efter at undersøge det nærmere med disse Y / E modeller. Derfor gik jeg ind på: http://www.lyd-billed.dk/ I vodskov hvor en kammeat arbejder. De er speciel forhandler af Panasonic produkter. Og er en butik af en større dansk kæde. De har på deres hjemmeside både produkter som ender på Y & E. Og de er alle godkendte hos Yousee og Boxer mv...

Så tror ikke man bør være så nervøs i sit valg hvad det angår. At købe i Tyskland kan måske give lidt døj hvis uheldet er ude med f.eks pixel fejl. For ikke at glemme parallel importeret produkter ikke altid er så heldig igen hvis der opstår problemer. Men på pris er det da attraktivt at spare en 4-5000kr på samme produkt køb i Tyskland.
Af Conluxa
#138343
radiomand skrev:Panasonic TX-P42GT30E = Europa model

Panasonic TX-P42GT30Y = Nordisk model (Boxer/YouSee/Canal Digital godkendt)

Panasonic TX-P42G30E = Europa model

Panasonic TX-P42G30Y = Nordisk model (Boxer/YouSee/Canal Digital godkendt)
http://panasonic.jp/support/global/cs/t ... 11/eu.html
E = DVB-T
Y = DVB-T og DVB-T2

Det bliver interessant om der på E modellen kan vælges Sverige eller Finland i opsætning, for at aktivere DVB-T2 ?