10. sep 2010, 21:07
Gavin skrev:Siger du at det kun bemærkes når der er helt sort skærm? Eller hvordan? Jeg kan bare huske at på min gamle plasma. Der var det MEGET synligt i lyse scener?Jonas B skrev:Jeg har ikke kørt noget break-in inden jeg tog det i brug, men jeg bruger en gang imellem den der ruller som Rasmus nævner. F.eks igår hvor jeg så kanal 5 HD, hvor der var sorte bjælker i siden, det kunne ses ret tydeligt når jeg skiftede kanal, hvor skærmen er sort et øjeblik, så der tog jeg lige en ruller for en sikkerheds skyld, dog ikke mere end 5-10 min. Men det ville sikkert også ha gået væk af sig selv.Gavin skrev:Jeg ved egentlig ikke helt hvad jeg skulle svare, derfor blev det svaret i midten.Tak for din feedback igen igen Gavin!
Er ikke 100% fri for det, men det der kommer forsvinder igen efter kort tid, og jeg kan kun se det på helt sort skærm når jeg skifter mellem kanalerne, og der kan jeg så også se at det forsvinder igen. Så jeg ligger mellem intet og mindre tydeligt.
Har du kørt Break-in på din nye plasma? Hvis ja, på hvilken måde har du så gjort det?
Mvh
Jonas B
Men de bjælker kunne altså ikke ses ved alm. billede, kun da jeg da skærmen var sort, der var bjælkerne mørkere end resten af billedet.