Nu vil jeg lige komme med lidt erfaringer eftersom jeg var oppe ved en kammerat der besidder et UE46C7705 tv.. :P
Film oplevelsen var rigtig god, vi så Kick Ass (1080p) afspillet over min bærbare computer via HDMI. Skærmen leverede et suverænt godt billede i mine øjne, og hvis folk herinde mener plasma er bedre, så kan det da vist kun være godt.
Med hensyn til Input lag så har jeg to forskellige oplevelser af samme TV. Da vi skulle se film prøvede vi at afspille lyden direkte fra PC over et eksternt anlæg via et "Jack/Phono kabel". Samtidig med at selve billedet var koblet til skærmen via HDMI. Ved denne måde at afspille på oplevede vi at billedet på fjernsynet var en del forsinket, hvilket gjorde det ret umuligt at se film. Derfor gik vi tilbage til at afspille lyden fra tv'et.
Jeg tro nu nemt man kan komme dette problem til livs ved at koble systemet op så lyden bliver sendt fra fjernsynet og ned i forstærkeren.
Nåeh, men nu til den anden oplevelse af input lag.
Da jeg spiller en del PS3 både on- og offline blev jeg nødt til lige at teste spillet fifa world cup på tv'et. Som standard var der et rimelig stort input lag, dog ikke så massivt som på sidste års B modeller, men dog træls når man er vandt til ingen input lag.
Når fjernsynet blev sat i spil tilstand synes jeg der blev slækket meget på grafikken og input lag'et var der stadig, dog knap så meget. Men det kunne stadig mærkes.
Nu måtte jeg jo lige komme med lidt erfaringer

så må vi se om folk er enige med mine oplevelser.
Der skal lige nævnes, at min kammerats tv ikke er kalibreret på nogen måder, og kører med de indstillinger som da han købte det. Jeg var dog inde og sætte det på filmmode i stedet for standard mode.