Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flat'ers

Jeg har et problem.

Jeg har købt en for nylig pc, med et radeon grafikkort der skulle være klar til både det ene og det andet.

Derudover har jeg en Samsung Syncmaster 2233, der er 120 herz, og 3d ready med Nvideas 3d mulighed.

Det er dog vidst ikke sådan ligetil, da skærmen ikke er en decideret 3d skærm, at få den til at vise 3d. Jeg synes ihvertfald det er kompliceret.

Jeg vil gerne se film og/eller game i 3d, helst begge muligheder jo :-)

Hvis der er en med forstand på dette, kan i så hjælpe mig til hvilke briller jeg skal købe, hvilke driver/program jeg skal hente og hvad der eventuelt ellers kan være jeg skal gøre, for at få det til at virke? Eller er skærmen kun kompatibel til nvideas 3d løsning.

Hvis der er en der kan give mig en komplet løsning vil jeg blive super glad, jeg har lidt opgivet selv at finde den :-(

Vh. Jeppe

Jeg håber det er den rigtige tråd, ellers må en moderater gerne flytte den, eller hvis i tror jeg får mere respons i computermoniters tråden, er i os velkommen til at sige det, så kan det være jeg opretter den der istedet :-)