Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cub
Jeg kigger lige på det senere, jeg synes det er kompliceret :o
Af Cub
Jeg fik det til at virke i dag i første huk, jeg havde faktisk gjort det hele rigtig fra starten, jeg manglede bare lidt tålmodighed. Jeg har fået det til at virke i spil nu. Men jeg kan ikke afspille en film i nvidia vision video, den siger jeg mangler noget codec..

Ud over det vil jeg godt sige tak til TheSleeper fordi han gad at hjælpe en nybegynder i nød :)
Af Cub
Det hjalp desværre ikke. Nvidia 3d vision player var ikke i stand til at afspille denne fil! Årsag: Kunne ikke gengive alle strømme. Måske er der ikke installeret et nødvendigt codec til at afspille denne fil!

Det siger den

Jeg ville afspille en 3d dokumentar dette er en isofil
Af TheSleeper
Hvis det er en ISO fil du vil afspille, skal du "Mounte" den med "Daemon Tools".

Når den er mounted i Daemon tools, åbner du Nvidia 3D playeren og finder det virtual drev den er mounted på og afspiller filen derfra ...

Sådan gør jeg :0) og det virker til UG ...
Af Cub
Nu bruger jeg godt nok poweriso det kan vel også bruges? Der Mounter jeg også, men når jeg før over siger den at jeg skal vælge en dvd-audiokoder, før jeg kan afspille dvdèr..

Nu prøvede jeg med Demon tools, det gider ikke afspille zzzZZzzz
Af Cub
powerdvd er åbenbart ikke gratis

ihhh jeg gøre det du siger men den bliver ved med at brokke sig over codec :)

jeg installerede daemon tools og nu kan jeg ikke fjerne daemon tools searchbar grrrrr
Af Cub
det tv ryger snart ud fra 1.sal :/ kan ikke få det til at virke
Af TheSleeper
Har du oprettet en tråd på Nvidia.com forum ?

Der er nogle kloge hoveder derinde :0)

Ingen tvivl om det virker ....
Af Cub
Jeg kan ikke oprette en bruger derinde, den ville ikke lade mig gøre det, har ingen ide hvorfor... :|