20. mar 2011, 13:51
Det er mit først indlæg herinde og har virkelig brug for jeres ekspert viden nu 
Jeg skal invistere i et nyt panel til min stue og har lagt mig fast på det skal være en af Samsungs modeller i topic.
Jeg har læst en del herinde men har alligevel nogen spørgsmål inden jeg trykker bestil.
Jeg vil gerne vide hvad forskellen er på de to modeller.
Hvad jeg selv har fundet frem til:
- lillebror har ikke så mange internet funktioner som storebror.
- storebror har lidt bedre sort niveau.
- storebror kan optage via USB hvilket lillebror ikke kan....er det korrekt?
- 3D på storebror er bedre med mindre crosstalk.
- storebror er 3K dyrer hvilket bestemt er en faktor hvis lillebror næsten er lige så go.
Er der andre væstentlige forskelle hvad angår performance, da designet selvfølgeligt er lidt forskelligt. Det skal sige at TV´et skal stå på en tv-bænk så jeg er ligeglad med at lillebror er tyndere.
Jeg har hidtil været vant til at kigge på et 32" Sony billedrørs fjernsyn så jeg er sikker på jeg vil være positiv ligegyldigt hvilket jeg vælger.
Det afgørende faktor jeg kan se er at lillebror ikke kan optage via USB hvilket jeg synes er vildt smart.
Kom glad med alt jeres gyldnde viden
Specielt hvis der er nogen der har set begge paneler i action.
MVH
Johnny

Jeg skal invistere i et nyt panel til min stue og har lagt mig fast på det skal være en af Samsungs modeller i topic.
Jeg har læst en del herinde men har alligevel nogen spørgsmål inden jeg trykker bestil.
Jeg vil gerne vide hvad forskellen er på de to modeller.
Hvad jeg selv har fundet frem til:
- lillebror har ikke så mange internet funktioner som storebror.
- storebror har lidt bedre sort niveau.
- storebror kan optage via USB hvilket lillebror ikke kan....er det korrekt?
- 3D på storebror er bedre med mindre crosstalk.
- storebror er 3K dyrer hvilket bestemt er en faktor hvis lillebror næsten er lige så go.
Er der andre væstentlige forskelle hvad angår performance, da designet selvfølgeligt er lidt forskelligt. Det skal sige at TV´et skal stå på en tv-bænk så jeg er ligeglad med at lillebror er tyndere.
Jeg har hidtil været vant til at kigge på et 32" Sony billedrørs fjernsyn så jeg er sikker på jeg vil være positiv ligegyldigt hvilket jeg vælger.
Det afgørende faktor jeg kan se er at lillebror ikke kan optage via USB hvilket jeg synes er vildt smart.
Kom glad med alt jeres gyldnde viden

MVH
Johnny